Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a
  • 1
  • 1
22.10.2021

Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a

Firma Fisher-Price przygotowała dorosłą wersję swojego popularnego zabawkowego telefonu Chatter. Z urządzenia można teraz faktycznie wykonywać i odbierać połączenia. Informuje o tym reklama parodiująca styl komunikacji Apple’a.

Kolorowy telefon jest już dostępny w sprzedaży. Powstał z okazji 60. rocznicy powstania zabawki Chatter Telephone marki Fisher-Price.

Dorosła wersja kosztuje 60 dol. Według reklamy telefon łączy się z siecią za pośrednictwem Bluetootha. Ma też zestaw głośnomówiący, a oficjalny opis głosi, że jest to „telefon na tyle inteligentny, że nie zawiera żadnych aplikacji”.

Źródło: www.creativebloq.com

  • 1
Dorosły telefon Fisher-Price na wzór popularnej zabawki

Dorosły telefon Fisher-Price na wzór popularnej zabawki

 

22 października 2021

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.10.2021

Warszawska Syrenka wzięła wolne i poszła zbadać piersi w kampanii „Dzień na U”

Ruszyła trzecia odsłona kampanii „Dzień na U”, zainicjowanej w 2019 r. przez Fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie! w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. Po raz kolejny zachęca Polki do regularnych badań USG i przypomina, że ten dzień powinien być stałym punktem w ich kalendarzu. W tym roku w akcji wzięła udział także warszawska Syrenka, o czym opowiada film promujący kampanię. W spocie wystąpili: Aleksandra Hamkało, Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow.