Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a - Marketing przy Kawie
Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a
  • 1
  • 1
22.10.2021

Fisher-Price stworzył telefon na wzór popularnej zabawki i parodiuje narrację Apple’a

Firma Fisher-Price przygotowała dorosłą wersję swojego popularnego zabawkowego telefonu Chatter. Z urządzenia można teraz faktycznie wykonywać i odbierać połączenia. Informuje o tym reklama parodiująca styl komunikacji Apple’a.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to
 

22 października 2021

  • 1
  • 3
  • 0
22.10.2021

Warszawska Syrenka wzięła wolne i poszła zbadać piersi w kampanii „Dzień na U”

Ruszyła trzecia odsłona kampanii „Dzień na U”, zainicjowanej w 2019 r. przez Fundację Rak’n’Roll Wygraj Życie! w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. Po raz kolejny zachęca Polki do regularnych badań USG i przypomina, że ten dzień powinien być stałym punktem w ich kalendarzu. W tym roku w akcji wzięła udział także warszawska Syrenka, o czym opowiada film promujący kampanię. W spocie wystąpili: Aleksandra Hamkało, Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow.