Christian Slater włamuje się do korporacyjnej sieci komputerowej. Brzmi jak skrócona fabuła „Mr. Robot”, a tymczasem to serial sponsorowany przez HP. Gdy odbiorcy zamykają się w informacyjnych bańkach, trzeba naprawdę się postarać, by zainteresować ich swoją marką.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dziś niemal oczywistym wyborem rozrywki na wieczór stał się Netflix, a binge-watching jest powszechnie akceptowaną czynnością weekendową. W takiej sytuacji nawiązanie wartościowej relacji z konsumentem jest coraz trudniejsze. Zwłaszcza jeśli jest się firmą kojarzoną z produkcją np. drukarek – niezbyt fascynujących przedmiotów codziennego użytku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |