Niezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jak - Marketing przy Kawie
Niezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jakNiezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jakNiezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jakNiezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jak
Cel – zapewnienie ekscytującej rozrywki (fot. kadr ze spotu „World of Tanks”)

Niezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jak

Niezabezpieczone drukarki, kierowcy zawodowi i polskie czołgi. Wypromować można wszystko – trzeba wiedzieć jak
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Christian Slater włamuje się do korporacyjnej sieci komputerowej. Brzmi jak skrócona fabuła „Mr. Robot”, a tymczasem to serial sponsorowany przez HP. Gdy odbiorcy zamykają się w informacyjnych bańkach, trzeba naprawdę się postarać, by zainteresować ich swoją marką.

Dziś niemal oczywistym wyborem rozrywki na wieczór stał się Netflix, a binge-watching jest powszechnie akceptowaną czynnością weekendową. W takiej sytuacji nawiązanie wartościowej relacji z konsumentem jest coraz trudniejsze. Zwłaszcza jeśli jest się firmą kojarzoną z produkcją np. drukarek – niezbyt fascynujących przedmiotów codziennego użytku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to