Tweet Igi Świątek o współpracy sponsoringowej i „zostaniu częścią rodziny Rolex” wywołał burzę, jakich wiele w social media. Przy tej okazji warto jednak przyjrzeć się strategii wspomnianej marki zegarków oraz temu, jak klienci wybierają marki luksusowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy – tweet Igi Świątek o nawiązaniu współpracy z marką Rolex brzmiał następująco:
„Jestem podekscytowana – zostałam częścią rodziny @ROLEX. To dla mnie ważne, bo uświadamiam sobie, jaką drogę pokonałam. Od bycia dzieckiem oglądającym w telewizji, jak Roger podnosi trofea z zegarkiem na nadgarstku do posiadania własnego – zegarka, nie trofeum (jeszcze?)”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.