Rolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowychRolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowychRolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowychRolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowych
Marka musi sprawić, by aspirowały do niej kolejne pokolenia nabywców (fot. Pixabay)

Rolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowych

Rolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowych
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tweet Igi Świątek o współpracy sponsoringowej i „zostaniu częścią rodziny Rolex” wywołał burzę, jakich wiele w social media. Przy tej okazji warto jednak przyjrzeć się strategii wspomnianej marki zegarków oraz temu, jak klienci wybierają marki luksusowe.

Przypomnijmy – tweet Igi Świątek o nawiązaniu współpracy z marką Rolex brzmiał następująco:

„Jestem podekscytowana – zostałam częścią rodziny @ROLEX. To dla mnie ważne, bo uświadamiam sobie, jaką drogę pokonałam. Od bycia dzieckiem oglądającym w telewizji, jak Roger podnosi trofea z zegarkiem na nadgarstku do posiadania własnego – zegarka, nie trofeum (jeszcze?)”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się