88% użytkowników twierdzi, że nie wróciłoby do e-sklepu czy produktu po złym doświadczeniu (user experience). To bardzo zła wiadomość dla naszej konwersji. Jak więc zabezpieczyć się przed irytowaniem odbiorców? Wyłapując i mierząc ich frustrację!Choć „mierzenie emocji” brzmi jak absurd, istnieje kilka wskaźników negatywnych doświadczeń zachodzących podczas wizyt na stronach internetowych czy w aplikacjach. Najczęściej są one skutkami błędów lub wad projektowych. Co w takich sytuacjach robią użytkownicy? Dają upust swojej frustracji w jednej z czterech mierzalnych w analityce form experience metrics:
powiększanie treści,
rage clicks i rage key presses,
chaotyczne ruchy myszą,
odświeżanie treści.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.