We wrześniu brytyjski Chartered Institute of Public Relations ma opublikować nowe standardy pomiaru efektywności działań public relations. Chodzi o wyeliminowanie często stosowanego wskaźnika Advertising Value Equivalency (AVE) jako wprowadzającego w błąd. Co polscy specjaliści sądzą o tym pomyśle?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
– Decyzja brytyjskiego CIPR to krok w dobrym kierunku. Pokazuje, że warto zrezygnować ze złych miar, nawet jeśli to ma być rezygnacja narzucona odgórnie. Inaczej nigdy by to się nie stało. Zawsze znajdzie się jakaś globalna korporacja skutecznie psująca rynek w tym zakresie i narzucająca swoje podejście na rynkach lokalnych. Stany Zjednoczone, choć w światowym PR wyznaczają trendy, nie zdecydowały się na taki krok.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.