Neymar Jr., Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton wysyłają pełne nadziei i optymizmu przesłanie w kampanii „Only See Great” Pumy
  • 1
  • 13
12.04.2021

Neymar Jr., Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton wysyłają pełne nadziei i optymizmu przesłanie w kampanii „Only See Great” Pumy

Puma w ramach kampanii „Only See Great” chce przenieść konsumentów do umysłów swoich ambasadorów. Przed najważniejszymi wydarzeniami sportowymi tego lata niemiecka firma wspólnie ze sportowcami będzie promować wartości takie jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.

Przez cały rok ambasadorzy marki, tacy jak:

  • Neymar Jr.,
  • Winnie Harlow,
  • Antoine Griezmann,
  • Pep Guardiola,
  • Karsten Warholm,
  • Mondo Duplantis,
  • Usain Bolt,
  • Cara Delevingne,
  • Lamelo Ball,
  • Skylar Diggins-Smith,
  • Kyle Kuzma,
  • Lewis Hamilton,
  • Rickie Fowler,
  • Virat Kohli

będą przedstawiać swoje osobiste spojrzenie na dążenie do sukcesu w nadzwyczajnych czasach w serii wywiadów oraz w materiałach publikowanych w kanałach społecznościowych Pumy.

Inspiracją całej kampanii jest Shawn Carter, czyli raper Jay-Z, który po raz pierwszy powiedział: „Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa”.

Jay podzielił się swoimi osobistymi przemyśleniami na temat wielkości podczas jednej z naszych pierwszych dyskusji na temat wzornictwa i projektowania produktów. Jego cytat doskonale reprezentował przesłanie, które jako marka chcieliśmy przekazać w tym wyjątkowym roku pełnym wydarzeń sportowych, takich jak igrzyska olimpijskie w Tokio. Myślę, że przesłanie dotyczy odrzucenia wszystkiego, co nie jest wspaniałe, spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia czegoś, czego nie widzi nikt inny – powiedział Adam Petrick, global director of brand and marketing w Pumie.

Komentarze Jaya-Z podsumowują przesłanie Pumy w roku, w którym świat ma nadzieję na przezwyciężenie pandemii i oczekuje wielkich wydarzeń sportowych, takich jak Mistrzostwa Świata Formuły 1, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej i Igrzyska Olimpijskie w Tokio.

Kampania „Only See Great” pokaże ścieżkę kariery ambasadorów marki. Opowiedzą oni o dążeniach do osiągania sukcesów, słuchaniu serca i znalezieniu wizji, której nikt inny nie widzi – pomimo wyzwań, jakie świat spotkał w wyniku globalnej pandemii. Przeanalizowana zostanie również sama idea osiągania wielkości, a także tego, jak jej postrzeganie zmieniło się w ciągu ostatniego roku.

Kampania będzie podstawą do wprowadzenia na rynek w ciągu roku wielu produktów, w tym kluczowych kolekcji noszonych przez sportowców i federacje podczas tegorocznego Euro 2021, Copa America i igrzysk olimpijskich.

  • 13
„Only See Great”

Startuje kampania „Only See Great” Pumy

Cara Delevingne

Cara Delevingne

Rickie Fowler

Antoine Griezmann

Kyle Kuzma

Lewis Hamilton

Neymar Jr.

Pep Guardiola

Skylar Diggins-Smith

Usain Bolt

Virat Kohli

Winnie Harlow

 

12 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2021

„Jakim jesteś Polakiem?” – pyta Instytut Spraw Obywatelskich

Eksperci Instytutu Spraw Obywatelskich z Łodzi przygotowali projekt zmian w ustawie o Obywatelskiej Inicjatywie Ustawodawczej. Chcą, by procedura była prostsza, dostępniejsza i gwarantowała, że głos obywateli będzie naprawdę słyszalny. Chcą, by zbieranie podpisów mogło odbywać się za pośrednictwem Internetu, co pozwoli Polkom i Polakom działać w ważnych dla nich sprawach. W związku z tym ruszyła kampania „Jakim jesteś Polakiem”.

9 kwietnia 2021