Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii
  • 1
  • 3
16.10.2019

Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii

Wystartowała kampania Head & Shoulders Supreme. W spocie wystąpiła nowa ambasadorka marki – Barbara Kurdej-Szatan.

Aktorka z dystansem mierzy się z opiniami internautów zarówno na swój temat, jak i na temat szamponu. Kampania ma poszerzyć świadomość produktu Head & Shoulders Supreme. Jest on promowany jako kosmetyk do codziennej pielęgnacji włosów dla kobiet, zapewniający nawilżenie i ochronę przed łupieżem.

Działania wystartowały 15 października. Przygotowano kampanię telewizyjną, internetową, w tym social media. Kontekstowo wykorzystano aktywność ambasadorki m.in. w „Tańcu z gwiazdami”. Kreacje pojawią się również w punktach sprzedaży.

Strategią komunikacji, kreacją i realizacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi IS:

  • Monika Sosnowska, group account director,
  • Agata Luśtyk, account supervisor,
  • Anna Kiszka, account manager,
  • Aleksandra Młyńska, account executive,
  • Filip Beźnicki, head of digital strategy,
  • Patrycja Lukjanow, creative director,
  • Marta Frączek, associate creative director,
  • Mikołaj Makowski, copywriter,
  • Tomasz Szkiela, art director,
  • Marcin Wroński, copywriter,
  • Ewelina Cis, junior art director,
  • Marta Gierej, head of TV production
  • Weronika Szwajda, junior creative strategist.

 

  • Reżyseria: Iwona Bielecka, Małgorzata Popinigis
  • Zdjęcia: Małgorzata Popinigis, Marlena Bielińska
  • Dom produkcyjny: Tango Production
  • Postprodukcja: TPS Film Studio
  • Działania PR : Partners of Promotion
  • Zakup mediów: Mediacom
  • 3

Barbara Kurdej-Szatan promuje Head & Shoulders Supreme

obserwator

4 tygodnie temu

po tej reklamie pozostaje wielki niesmak
nie gratuluję

16 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.10.2019

Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediów

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.

15 października 2019