- 1
- 1
Torba śpiewa na melodię Ievan polkka w reklamie Mamyito.pl
Polska platforma e-grocery Mamyito.pl prowadzi kampanię „Twoje większe zakupy z uśmiechem”. Występuje w niej nowa brand hero marki – torba Mamita.
Animowana torba zakupowa Mamita promuje korzyści związane z platformą Mamyito.pl. Brand hero nadaje komunikacji marki emocjonalny i radosny ton. Centralną część kampanii stanowi animowany spot nawiązujący stylistyką do mangi. Torba Mamita wraz z warzywami i produktami spożywczymi przeprowadzają widza przez proces robienia zakupów online. Mamita śpiewa w rytm znanego motywu muzycznego Ievan polkka.
– Kluczem do sukcesu kampanii dla Mamyito.pl było nie tylko stworzenie wyróżnialnej komunikacji, ale również jej silne powiązanie z marką. Nawet najlepsza reklama nie przyniesie efektów, jeśli zabraknie w niej bezpośredniego linku z produktem lub usługą. Naszą odpowiedzią jest postać Mamity, która jest naturalnym brand hero marki, a dodatkowo niesie ze sobą pozytywny ładunek emocjonalny. Jest to po prostu najsłodsza torba na zakupy – wyjaśnia Paweł Ostrowski, strategy director i partner w agencji Madogz.
– Naszym celem było znalezienie platformy komunikacyjnej, która wyróżni Mamyito.pl na tle innych supermarketów online, a jednocześnie zbuduje więź emocjonalną z klientami, co przełoży się na ich decyzje zakupowe. Idea kreatywna i postać Mamity zaproponowana przez agencję Madogz w stu procentach spełniły te założenia – mówi Kamil Kopania, dyrektor operacyjny w Mamyito.pl.
Kampania z nową brand hero trwa od połowy kwietnia do połowy czerwca. Obejmuje zintegrowane działania w kanałach digital, radiu i OOH. Postać Mamity pojawi się także we wszystkich kanałach własnych marki i będzie towarzyszyć klientom na każdym etapie procesu zakupowego – od pierwszej wizyty na stronie internetowej aż po wizytę kuriera.
Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Madogz. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
- 1