- 1
- 2
W reklamie Orange dla Firm klienci mówią „O!”
Wiosenna kampania Orange dla Firm powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”. Nową komunikację marki ma charakteryzować autentyczność, dynamika i bliskość z konsumentami.
W wiosennej kampanii skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw marka stara się towarzyszyć klientom w rozwoju ich firm. Największy nacisk kładzie na oferty FTTH. Przedsiębiorca w ramach oferty Internet Firmowy otrzymuje dodatkowe usługi, takie jak CyberTarcza i wsparcie IT. Zachętą do skorzystania z oferty ma być reakcja bohaterów, która jest wspólnym mianownikiem każdej odsłony reklamy, czyli mocno wypowiedziane „O”.
– Wykorzystanie „O” w komunikacji miało być lekkim, ekspresyjnym i bardzo charakterystycznym dla marki dodatkiem, który wyróżni naszą komunikację. „O” w zależności od sytuacji niesie z sobą inny ładunek i wyraża, inne emocje. Od ekscytacji po zdziwienie, np. jak łatwe i szybkie może być korzystanie z technologii. W oczywisty sposób nawiązuje też do nazwy Orange, na czym nam zależało – mówi Rafał Ryś, creative director Havas Warsaw.
Celem kampanii jest:
- poinformowanie o najnowszej ofercie,
- wzmocnienie rolki marki Orange jako firmy przyjaznej, pomagającej swoim klientom oraz otwartej na nowości, które jest w stanie wdrażać.
Havas Creative odpowiada za strategię i kreację. Także za nadzór nad produkcją spotu 30- i 15-sekundowego oraz wsparcie reklamy 15-sekundowej, działania BTL i digital. Value Media realizowało zakup mediów. Produkcja – Papaya Films, postprodukcja – Badi Badi, realizacja dźwięku – Lunapark.
- 2