„Możesz mądrzej” – kampania wprowadzająca pożyczki Smartney na polski rynek
  • 1
  • 3
15.10.2019

„Możesz mądrzej” – kampania wprowadzająca pożyczki Smartney na polski rynek

Smartney, nowy gracz na rynku finansowym, startuje z pierwszą kampanią telewizyjną. Hasło działań promujących pożyczki to „Możesz mądrzej”.

Firma Smartney należy do francuskiej Grupy Oney Bank. W kampanii stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego. Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą w kanałach głównych i tematycznych TVP, TVN i Polsatu.

Naszą ambicją jest wyróżnienie się w bardzo zatłoczonej branży finansowej dzięki pozycjonowaniu naszego produktu i komunikacji jako „satysfakcji z mądrego wyboru”. Chcemy dotrzeć do świadomych i mądrych konsumentów, którzy docenią produkt z jego atrakcyjnymi warunkami cenowymi.

Chcemy też zbudować przekaz, który nie jest nachalny i przekonuje, że „możesz”, a nie „musisz”. Dlaczego? Ponieważ Smartney to świat dla świadomych ludzi, którzy mają wybór i chcą mieć łatwy dostęp do możliwości – mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor marketingu i sprzedaży online Smartney.

Koncept kreatywny oraz spoty przygotowała agencja kreatywna AdBirds. Jest on również autorem nazwy i logo firmy Smartney.

  • Produkcja: OnlyOnly
  • Dom mediowy online: Sales & More
  • Zakup mediów telewizyjnych: Wavemaker
  • Konsultacje muzyczne: Sirens Music
  • 3

Nowa firma pożyczkowa na polskim rynku

15 października 2019