OLX promuje kategorię Wypożyczalnia - Marketing przy Kawie
„Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" – OLX promuje kategorię Wypożyczalnia
  • 1
  • 1
8.05.2024

„Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba” – OLX promuje kategorię Wypożyczalnia

„Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba” – to hasło kampanii OLX, która promuje kategorię Wypożyczalnia.

Potrzeba transportu, remontu, zorganizowania imprezy czy przeprowadzenia większych prac ogrodowych – to okoliczności, w których szukamy odpowiedniego sprzętu. Badani przez OLX wskazywali na nie jako na momenty, w których na myśl najczęściej przychodzi nawyk wypożyczania.

Argumentami za wypożyczaniem mogą być:

  • brak konieczności utrzymywania i przechowywania sprzętu,
  • możliwość jego przetestowania przed zakupem,
  • chęć ograniczania kosztów organizacji np. wesela czy komunii.

Kampania pokazuje, jak wygodnie wypożyczyć sprzęt, a później z satysfakcją z niego skorzystać.

– Już sam szeroki i różnorodny wybór, na który zwracamy uwagę w kampanii, może być dla naszych użytkowników zachętą, by z pomocą wypożyczonych przedmiotów zrealizować spontaniczne potrzeby lub odkładane marzenia. Mamy nadzieję, że dzięki nam odkryją ogrom możliwości i satysfakcję płynącą z wygodnego i sprytnego wypożyczania – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX.

W ramach kampanii powstały trzy spoty digitalowe 20-sekundowe, trzy bumpery 6-sekundowe, a także kreacje do social mediów.

Koncepcję przygotowała agencja VML. Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25. Zakupem mediów zajął się Mindshare.

– Kluczowym elementem kreacji jest charakterystyczna dla ogłoszeń OLX „ramka”. Wykorzystaliśmy ją jako część narracji, żeby pokazać, w jak prosty sposób Wypożyczalnia pomaga użytkownikom zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami – tłumaczy Małgorzata Garapich-Nowicka, senior copywriter w VML.

Kreacje w ramach kampanii można oglądać od 26 kwietnia w kanałach marki i w digitalu.

  • 1
OLX promuje kategorię Wypożyczalnia

OLX promuje kategorię Wypożyczalnia

8 maja 2024