- 1
- 1
„Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba” – OLX promuje kategorię Wypożyczalnia
„Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba” – to hasło kampanii OLX, która promuje kategorię Wypożyczalnia.
Potrzeba transportu, remontu, zorganizowania imprezy czy przeprowadzenia większych prac ogrodowych – to okoliczności, w których szukamy odpowiedniego sprzętu. Badani przez OLX wskazywali na nie jako na momenty, w których na myśl najczęściej przychodzi nawyk wypożyczania.
Argumentami za wypożyczaniem mogą być:
- brak konieczności utrzymywania i przechowywania sprzętu,
- możliwość jego przetestowania przed zakupem,
- chęć ograniczania kosztów organizacji np. wesela czy komunii.
Kampania pokazuje, jak wygodnie wypożyczyć sprzęt, a później z satysfakcją z niego skorzystać.
– Już sam szeroki i różnorodny wybór, na który zwracamy uwagę w kampanii, może być dla naszych użytkowników zachętą, by z pomocą wypożyczonych przedmiotów zrealizować spontaniczne potrzeby lub odkładane marzenia. Mamy nadzieję, że dzięki nam odkryją ogrom możliwości i satysfakcję płynącą z wygodnego i sprytnego wypożyczania – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX.
W ramach kampanii powstały trzy spoty digitalowe 20-sekundowe, trzy bumpery 6-sekundowe, a także kreacje do social mediów.
Koncepcję przygotowała agencja VML. Spoty wyprodukował dom produkcyjny F25. Zakupem mediów zajął się Mindshare.
– Kluczowym elementem kreacji jest charakterystyczna dla ogłoszeń OLX „ramka”. Wykorzystaliśmy ją jako część narracji, żeby pokazać, w jak prosty sposób Wypożyczalnia pomaga użytkownikom zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami – tłumaczy Małgorzata Garapich-Nowicka, senior copywriter w VML.
Kreacje w ramach kampanii można oglądać od 26 kwietnia w kanałach marki i w digitalu.
- 1