Gwiazdy sportu w spotach marki Superbet
  • 2
  • 3
11.10.2021

Gwiazdy sportu w spotach marki Superbet

„Pasja jest wszystkim”, „Pasja jest super” i przewodni slogan „Razem jesteśmy super!” – to hasła, które są głównym motywem kolejnej kampanii marki Superbet. Bukmacher zaangażował w najnowszą produkcje kilka postaci popularnych w różnych środowiskach. W spotach wystąpili piłkarze, zawodnik MMA, youtuber i dziennikarze. Ambasadorzy razem z fanami mają tworzyć superdrużynę.

Głównym bohaterem historii przedstawionej w reklamie telewizyjnej jest Sławomir Peszko, który dzięki aplikacji mobilnej Superbetu spędza ekscytujący dzień z pozostałymi ambasadorami marki. Były piłkarz reprezentacji Polski spotyka na swojej drodze piłkarzy Górnika Zabrze i Jerzego Dudka, w ringu staje oko w oko z Janem Błachowiczem, a w studiu telewizyjnym pytania zadaje mu Michał Bugno. W spocie wystąpił również piłkarski youtuber Qesek.

Wszystkie te postacie są już znane z wcześniejszej współpracy z marką Superbet. Całkowitym debiutem jest natomiast rola Adama Kornackiego – dziennikarza motoryzacyjnego, który związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany także w prowadzenie nowego, motoryzacyjnego formatu w kanale YouTube brandu. Kornacki w spocie pojawił się w ferrari należącym do innego ambasadora Superbetu. Michael Löwe to były mistrz wagi półśredniej WBO, a obecnie kierowca rajdowy.

Scenariusz spotu utrzymany jest w luźnej, humorystycznej konwencji. Superbet przekonuje, że chce dostarczać rozrywki także tym, którzy nie są codziennymi użytkownikami aplikacji i serwisów bukmacherskich. Wystarczy, że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim. Starano się subtelnie zaakcentować cechy serwisu www.superbet.pl i aplikacji mobilnej – szybkość działania, jakość, budowanie społeczności i możliwość gry wyłącznie dla zabawy, jak w SuperGame czy SuperSpin. Superbet pozycjonuje się jako marka pełna świeżości, emocji i pozytywnej energii.

Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach internetowych. Uzupełnieniem głównej, 30-sekundowej reklamy będzie seria krótszych produkcji o długości 15 sekund, rozwijających historie poszczególnych ambasadorów. Pojawią się też spoty dotyczące zaangażowania sponsoringowego Superbetu. Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, który już wkrótce stanie w obronie mistrzowskiego pasa federacji UFC. Kolejna produkcja z tej serii przeniesie narrację na stadion Górnika Zabrze.

Dodatkowym wzmocnieniem kampanii są ekspozycje OOH i digital w najbardziej ruchliwych punktach miast. Superbet do końca roku będzie widoczny na ulicach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa.

Autorem scenariuszy jest Catalin Rusu, chief creative partner & CEO w agencji Rusu+Bortun. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta. Produkcja: Raman Statsenka. Po stronie marki projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (marketing manager w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (global head of brand identity), Martinę Živković (global head of planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (global head of marketing). Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. W reklamie wykorzystano muzykę Fatboy Slima.

  • 3
gwiazdy sportu

Gwiazdy sportu wystąpiły w spotach marki Superbet

8 października 2021