0 1 20.03.2020Koronawirus zabił „Playboya”media zarządzanie marką TweetZ amerykańskiego rynku zniknie drukowany „Playboy”. Jako bezpośredni powód podano epidemię koronawirusa.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.03.2020Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediówPrzedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.
0 1 0 0 0 20.03.2020Kevin Bacon i McCann inicjują akcję „I stay home for...”Aktor Kevin Bacon opublikował na Facebooku film, w którym ogłosił start kampanii społecznościowej „I stay home for...”. Ma ona pomóc w zatrzymaniu rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa. Kampania to pomysł agencji McCann.
0 1 0 0 0 20.03.2020Branża MICE tworzy TUgether – facebookowy profil na czas pandemiiRuszył facebookowy profil TUgether. Powstał z potrzeby bieżącej komunikacji faktów i wydarzeń związanych z koronawirusem, istotnych dla branży MICE, komunikacji i transportu.
1 1 0 0 0 20.03.2020Moliera2.com udostępni możliwość sprzedaży na swojej platformie zakupowej zamkniętym butikomSklep internetowy Moliera2.com zaoferował zamkniętym butikom możliwość sprzedaży na swojej platformie internetowej. Jak tłumaczą przedstawiciele marki, robią to po to, by utrzymać miejsca pracy w zamkniętych sklepach. Inicjatywa „Moliera2 i przyjaciele” ruszy 21 marca.