Koronawirus zabił „Playboya”
  • 0
  • 1
20.03.2020

Koronawirus zabił „Playboya”

Z amerykańskiego rynku zniknie drukowany „Playboy”. Jako bezpośredni powód podano epidemię koronawirusa.

Od jakiegoś czasu trwały dyskusje nad wycofaniem czasopisma. Trwająca pandemia przyspieszyła decyzję. Jak podaje wydawnictwo, wywołała ona zakłócenia w produkcji treści oraz łańcuchu dostaw.

Wydanie, które trafiło w marcu do amerykańskich kiosków, jest ostatnim magazynem w formie papierowej. Od teraz tytuł będzie dostępny tylko online.

Pierwszy numer „Playboya” ukazał się w 1953 r. Hugh Hefner umieścił wtedy na okładce zdjęcie Marilyn Monroe. Z Polski magazyn wycofano już jesienią 2019 r.

Źródło: www.cbsnews.com

  • 1
Koronawirus zabił „Playboya” w wersji papierowej w USA

Koronawirus zabił „Playboya” w wersji papierowej w USA

20 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2020

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów. W pierwszej fazie ma ono objąć Internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru konsumpcji mediów w Polsce” przygotowali przedstawiciele mediów zgromadzeni w Komitecie Badań Radiowych, MOC TV, Polskich Badaniach Internetu, Polskim Radiu i Audytorium 17.