0 4 0 0 0 10.09.2021Ray-Ban Stories – inteligentne okulary Facebooka pozwolą robić zdjęcia, nagrywać filmy i prowadzić rozmowyFacebook zaprezentował Ray-Ban Stories, czyli inteligentne okulary, które pozwalają na robienie zdjęć i kręcenie wideo w nowy, bardziej naturalny sposób. Umożliwiają także dzielenie się doświadczeniami, słuchanie muzyki i dzwonienie.
0 1 0 0 0 10.09.2021Znamy nominacje w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021Poznaliśmy nominowanych w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 września 2021 r. w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.09.2021PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett WarszawaAgencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU. Będzie współpracować z ubezpieczycielem także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL. Agencja rozpoczęła pracę dla marki jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.
0 1 0 0 0 9.09.2021Targi Packaging Innovations już w przyszłym tygodniu w WarszawieMiędzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbędą się 15–16 września w Expo XXI Warszawa równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku. Na uczestników czeka program odpowiadający na aktualne potrzeby wystawców i odwiedzających.
1 1 0 0 0 9.09.2021Facebook i Ray-Ban zapowiadają swoje inteligentne okularyNajprawdopodobniej 9 września odbędzie się premiera inteligentnych okularów Facebooka i Ray-Bana. Marka okularów zamieściła na swojej stronie WWW tę datę wraz z informacją, że użytkownicy, którzy się zarejestrują, otrzymają powiadomienie.
0 1 0 0 0 9.09.2021Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie co trzeci badany nie jest w stanie wskazać żadnej proekologicznej praktyki dużych sieci handlowych, a 75 proc. z nich przyznaje, że dociera do nich za mało informacji na ten temat. Agencja badawcza Inquiry przyjrzała się oczekiwaniom polskich konsumentów w zakresie ochrony środowiska, ujmując je w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie”.
0 3 0 0 0 9.09.2021Banner antysmogowy PGNiG ma poprawić jakość powietrza w KatowicachW centrum Katowic pojawił się banner o powierzchni 130 m2, wykonany z materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza. To kolejna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”.
0 2 0 0 0 9.09.2021„Nie handluje się odpustami i przyrodą” – akcja billboardowa w centrum Kielc w obronie ŁyścaNa skrzyżowaniu alei IX Wieków Kielc i ulicy Warszawskiej w centrum Kielc pojawił się billboard nawiązujący do planów usunięcia szczytu Łysiec ze Świętokrzyskiego Parku Narodowego. Tablica jest kontynuacją akcji „Szczyt chciwości”, którą poparło ponad 37 tys. osób.
0 4 0 0 0 9.09.2021Usługi subskrypcyjne coraz popularniejsze wśród Polaków. Dominuje rozrywka – pokazuje badanie Blue MediaSześciu na dziesięciu Polaków korzysta z internetowych usług subskrypcyjnych. Połowa z nich wybiera je ze względu na wygodę – wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media „Finanse Polaków w czasach pandemii”. Najczęściej decydujemy się na te usługi cykliczne, które zapewniają nam dostęp do rozrywki.
1 1 0 0 0 8.09.2021Provident zachęca do realizacji planów z pożyczką w nowej odsłonie kampaniiProvident rozpoczął kolejną odsłonę kampanii „Mam plan”. Marka w reklamie pożyczki zachęca do realizacji marzeń i planów. W komunikacji pojawia się trzech muzyków, którzy są głosem wewnętrznym bohatera, podpowiadającym mu kolejny plan do zrealizowania.