3 1 0 0 0 18.12.2020Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads LeaderboardW listopadzie spośród reklam zamieszczonych na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Weeks w tej sieci sklepów. Internauci klikali też spot Ketchupu Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama X-komu z okazji 18. urodzin marki.
0 1 0 0 0 18.12.2020Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2020/2021Światło dzienne ujrzała Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2020/2021. Jest to projekt, który stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży internetowej.
1 2 0 0 0 18.12.2020Michał Wiśniewski promuje bezpieczeństwo i polską markę fotelików dla dzieciAkademia Bezpiecznej Podróży to kanał na YouTube, który promuje bezpieczne podróżowanie po polskich drogach. W świątecznym odcinku gościem akademii prowadzonej przez markę Avionaut jest Michał Wiśniewski, który wkrótce ponownie zostanie ojcem.
0 2 0 0 0 18.12.2020Celebryci w kampanii Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich pokazują wzruszające chwile z dziadkamiZnane osoby wzięły udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu Mali Bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także: Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.
2 1 0 0 2 17.12.2020Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro „English for beginners”Holenderska sieć aptek DocMorris zaprezentowała świąteczny spot. Ukazuje w nim historię starszego mężczyzny, który wytrwale pracuje nad swoją kondycją.
0 2 0 0 0 17.12.2020Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesieNajwiększy kryzys wizerunkowy 2020 r. w Polsce to postawa hierarchów Kościoła katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu „Kryzysometr”, tworzonego przez specjalistów komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów świata biznesu pierwsze miejsce zajęła Wirtualna Polska w związku ze sprawą tekstów fikcyjnych dziennikarzy i niejasnych powiązań z Ministerstwem Sprawiedliwości.
0 1 0 0 0 17.12.2020Wydawcy tworzą ośrodek badawczy. Związek Kontroli Dystrybucji Prasy zostanie rozwiązany17 grudnia, podczas XLVIII Zwyczajnego Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy jego członkowie przegłosowali uchwałę o rozwiązaniu ZKDP. Wniosek w sprawie likwidacji złożyła Izba Wydawców Prasy, która jest członkiem ZKDP. Reprezentacja interesów wydawców przez jeden ośrodek ma wzmocnić ich pozycję na rynku.
0 1 0 0 0 17.12.2020Marketingowe słowo roku 2020 – wybrało je amerykańskie Association of National AdvertisersPivot – to marketingowe słowo tego roku według sondażu przeprowadzanego wśród członków amerykańskiego Stowarzyszenia Reklamodawców Krajowych. W ścisłej czołówce znalazły się też „virtual”, „agility” i „resiliency”.
1 2 0 0 0 17.12.2020Fundacja Strefa Solidarności i telewizja Biełsat rozbierają Łukaszenkę dla represjonowanych dziennikarzyRuszyła kampania „Znikający dyktator” Fundacji Strefa Solidarności i telewizji Biełsat. Jej celem jest wsparcie prześladowanych na Białorusi dziennikarzy.
0 1 0 0 0 17.12.2020Ponad połowa Polaków deklaruje, że nie zaprosi żadnych gości na święta – pokazuje badanie InquiryNajbliższe święta będą wyjątkowe. Do 27 grudnia obowiązuje rozporządzenie, które ogranicza liczbę zaproszonych gości do pięciu osób, a rząd apeluje, aby ten czas spędzić wyłącznie w gronie domowników. W jaki sposób Polacy zamierzają zatem spędzić Boże Narodzenie? Czy tradycyjnie sami przygotują posiłek wigilijny, czy może zamówią gotowe potrawy? Czy przeznaczą mniej pieniędzy na prezenty? Sprawdziła to firma Inquiry.