Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie
  • 0
  • 1
8.10.2021

Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie

Marka Tefal (Groupe SEB) rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną z zakresu Internetu, social media, influencer marketingu PoS oraz web development. Wygrała go agencja Isobar Polska (Dentsu Polska).

Tym samym Isobar dopełnia ofertę agencji digital performance marketingowej iProspect. Ta zajmuje się kompleksową obsługą mediową francuskiej firmy Groupe SEB, obejmującą planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM i e-retail.

Ścisła współpraca w zespole zintegrowanym Isobar i iProspect daje możliwość  spojrzenia holistycznego na potrzeby klienta. Oferowane rozwiązania biorą pod uwagę wszystkie punkty styku z finalnym użytkownikiem, wsparte płatnymi i organicznymi działaniami mediowymi i performance. Takie podejście daje pewność optymalizacji wartości dostarczanej klientom. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli tę wartość dostarczyć marce Tefal – komentuje Agnieszka Heidrich, client partner odpowiedzialny za obsługę Tefal z ramienia Isobaru.

  • 1
Tefal wybrał Isobar

Tefal wybrał Isobar

8 października 2021

7 października 2021