Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie - Marketing przy Kawie
Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie
  • 0
  • 1
8.10.2021

Tefal wybrał Isobar do obsługi w Internecie

Marka Tefal (Groupe SEB) rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną z zakresu Internetu, social media, influencer marketingu PoS oraz web development. Wygrała go agencja Isobar Polska (Dentsu Polska).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2021

7 października 2021