Globalna zmiana identyfikacji wizualnej firmy Superbet
  • 0
  • 2
1.04.2021

Globalna zmiana identyfikacji wizualnej firmy Superbet

Bukmacher Superbet zmienia oblicze, chcąc podkreślić przystępność, nastawienie na rozrywkę i powiązanie ze sportem. Właśnie ruszył proces zmiany identyfikacji wizualnej na wszystkich europejskich rynkach. Także w Polsce, gdzie operator zakładów wzajemnych działa zarówno w Internecie, jak i za pośrednictwem sieci punktów stacjonarnych. To kolejny element ekspansji marki.

Zmiana identyfikacji ma nadać działaniom bukmachera mocniejszy wydźwięk teraz i w przyszłości. Superbet odchodzi od archaicznego stylu na rzecz przystępnych, sugestywnych i przyjaznych form. Ma odzwierciedlać je nowy logotyp jako element spójnej identyfikacji z typografią na każdą okazję.

Najważniejsze projekty bukmachera rozpoczęte lub kontynuowane w pierwszym kwartale 2021 r. to:

  • działania z ambasadorami marki, takimi jak Jerzy Dudek i Jan Błachowicz,
  • nowe projekty sponsoringowe w polskiej piłce nożnej (GKS Tychy, Polonia Bytom),
  • kampania telewizyjna,
  • rozwój własnych formatów wideo na potrzeby działań w social media,
  • rozwój produktu.

Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się operatorów zakładów bukmacherskich w Europie i teraz mamy wizerunek, który to odzwierciedla. We wszystkim, co robimy, staramy się być lepsi niż oczekiwano. Tak samo było przy pracy nad tym projektem, gdzie spotkały się pomysły zdolnych ludzi świata zakładów, wizerunku i projektowania, aby znaleźć idealną kombinację.

Chcemy, aby ludzie czuli się super, gdy spędzają czas z nami. Przekazujemy wiele małych radości za każdym razem, gdy oferujemy najwyższy kurs czy najlepsze emocje podczas interakcji użytkowników w rozwiązaniach społecznościowych – komentuje John Harmander, chief marketing officer, Superbet.

Kluczowe role w procesie lokalnej zmiany identyfikacji marki odgrywają: Adam Lamentowicz, który jest country managerem w Polsce oraz Katarzyna Gawlik, marketing manager Superbet Polska. Zmiana będzie skomplikowanym procesem, który obejmie wszystkie kanały sprzedaży i komunikacji. Dlatego przedstawiciele bukmachera podkreślają jej znaczenie w przyszłości i konieczność maksymalnego zaangażowania każdego pracownika.

Odświeżona identyfikacja wizualna ma mieć wpływ na lepsze postrzeganie przez klientów, ale także pozostałych interesariuszy. Udoskonalenia dotyczą też samego produktu bukmacherskiego. Zmieniło się choćby sortowanie oferty na bardziej intuicyjne dla polskiego użytkownika. Wkrótce zaprezentowane zostaną również szybkie wypłaty wygranych, kolejne gry z kategorii sportów wirtualnych oraz SuperBets, czyli zakłady składające się z różnych kombinacji w ramach jednego meczu.

Proces zmian w wyglądzie Superbetu zaczął się od strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz komunikacji w social media i w kreacjach reklamowych online. W kolejnych krokach zmodyfikowane zostaną też spoty telewizyjne. Ze względu na aktywność marki w kilku projektach sponsoringowych oraz działalność także za pośrednictwem kanału retail całość zmian przebiegnie na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy.

  • 2
Superbet

Superbet ma nowe logo

1 kwietnia 2021

31 marca 2021