- 2
- 1
„Orange Flex wystarczy” – nowa kampania
Orange Polska rozpoczął kampanię oferty subskrypcyjnej Orange Flex. Wpisuje się ona w globalny format komunikacyjny „Orange tu jest”, który w Polsce miał premierę z początkiem kwietnia.
„Wystarczy, że masz wsparcie swoje i swoich bliskich”. To przekaz, który możemy usłyszeć w najnowszych spotach, które promują usługę Orange Flex. Reklamy ukazują ludzi poprzez sytuacje, które postrzegane są przez część społeczeństwa jako nieoczywiste czy kontrowersyjne. Kluczowe w tych momentach jest więc otrzymanie pozytywnej informacji, że to, co robimy, jest w porządku.
Z pomocą bohaterom spotów przychodzi usługa, dzięki której niezależnie od sytuacji można być w kontakcie z bliskimi na wielu różnych urządzeniach jednocześnie.
– W zeszłorocznej kampanii Orange Flex pokazywaliśmy, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć, że każdy z nas jest wystarczający. Teraz nasi bohaterowie już to wiedzą. A Orange Flex nadal towarzyszy im w każdej sytuacji i jest łącznikiem z bliskimi, którzy zawsze mogą zaoferować wsparcie – mówi Kamil Majewski, associate creative director w agencji Gong.
Strategia mediowa najnowszej kampanii została przygotowana, aby zmaksymalizować dotarcie i zbudować szeroką świadomości oferty. W kampanii główna uwaga została skierowana na spoty wideo, które wykorzystywane są na platformach YouTube, TikTok, AddressableTV, a także w kinie. Ponadto realizowane są działania OOH, display, programmatic, działania afiliacyjne oraz SEM. Działania paid social realizuje Follow Agency.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z Salestube. Agencja Gong odpowiada za koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo raz display. Reżyserem spotów jest Tomasz Knittel. Produkcja – Tyrka Studio, postprodukcja – Chimney Poland, udźwiękowienie – Lunapark.
- 1