0 2 0 23.03.2022Idea zastąpi Ikeę w Rosji?Ikea to jedna z firm, które wycofały się z rosyjskiego rynku po agresji tego kraju na Ukrainę. Jak podaje portal www.next.gazeta.pl, marka może zostać zastąpiona siecią Idea o łudząco podobnym logotypie.
2 5 0 23.03.2022Prudential zmienia się w Pru i rozpoczyna kampanięPrudential Polska zmienia markę na Pru. Tym samym rozpoczyna nowy etap działalności oraz zacieśnia współpracę z Grupą M&G, do której należy.
0 12 0 23.03.2022Murale Onetu z Wołodymyrem ZełenskimW Warszawie i Krakowie pojawiły się murale Onetu ukazujące prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego. Prace utrzymane są w barwach narodowych naszego wschodniego sąsiada.
0 1 0 22.03.2022Już w kwietniu konferencja Marketing w Kulturze 2022Wielkimi krokami zbliża się konferencja Marketing w Kulturze. Będzie to już siódma edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. Konferencja odbędzie się 12 i 13 kwietnia w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.
0 1 3 22.03.2022Oświadczenie prezesa zarządu Leroy Merlin Polska w sprawie wojny w UkrainieKrzysztof Kordulewski, prezes zarządu Leroy Merlin Polska, wydał oświadczenie w sprawie wojny w Ukrainie. Przedstawia w nim wysiłki firmy na rzecz pomocy naszym wschodnim sąsiadom. Sieć w ostatnich dniach mierzy się z silną krytyką, ponieważ kontynuuje działania w Rosji.
1 1 0 22.03.2022Billboard 3D Nike w Tokio z okazji Air Max DayW tokijskiej dzielnicy Shinjuku marka Nike zaprezentowała billboard 3D. Niestandardowa reklama przypomina o zbliżającym się Air Max Day, który przypada 26 marca.
0 1 0 22.03.2022Reklamy TG Polskie Elektrownie o cenach energii łamią standardy rzetelnego przekazu reklamowego – uznała KERDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie dotyczącą elementów składowych cen energii. Zespół orzekający uznał, że reklamodawca łamanie standardy rzetelnego przekazu reklamowego.
0 1 0 22.03.2022Castorama po raz drugi wybiera Mindshare PolskaSieć sklepów Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska.
0 1 0 22.03.2022Polacy poszukują wygody i prostych rozwiązań ułatwiających życie – badanie GfKWygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 r. – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić sobie życie. Chcemy zaoszczędzić czas, nawet kosztem większych nakładów finansowych. Coraz chętniej korzystamy więc z takich technologii, jak sterowanie głosem czy inteligentne algorytmy.
0 1 0 22.03.2022Gwiazda Broadwayu Anthony Ramos w kampanii „Make Your Move” marki Tommy HilfigerWiosenna kampania marki Tommy Hilfiger „Make Your Move” została zrealizowana z udziałem gwiazdy Broadwayu, muzyka i aktora Anthony’ego Ramosa. Kampania łączy współczesny koledżowy styl (tzw. preppy) wiosennej kolekcji ze światem muzyki, popkultury i aktorstwa.