0 1 0 0 0 7.07.2021SAR powołał Radę EdukacyjnąSAR ma i stale rozwija autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją i marketingiem, powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali uznani i doświadczeni praktycy, eksperci środowiska oraz pracownicy naukowi związani z komunikacją marketingową.
0 1 0 0 0 7.07.2021Tesla awansowała na pozycję najcenniejszej marki motoryzacyjnej w rankingu BrandZ KantaraWedług rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021 najcenniejszą i najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną na świecie stała się Tesla. Wyprzedziła rywali, osiągając wzrost wartości o 275% i wycenę 42 mld dol. Po raz pierwszy firma ta odnotowała również całoroczny zysk. Na podium znalazły się też Toyota i Mercedes-Benz.
2 4 0 0 0 7.07.2021Prezerwatywy jak ubrania, czyli kampania „Pasuje idealnie” marki DurexCo wspólnego mają moda i seks? W obu można odnaleźć swój styl, a następnie dopasować do niego elementy, które pozwolą poczuć się maksymalnie swobodnie i wyrazić siebie – uważa marka Durex. W seksie takim elementem są prezerwatywy, a do szukania ich idealnego rodzaju zachęca letnia kampania marki.
0 1 0 0 0 7.07.2021Vercom kupił 100 proc. udziałów we FreshMailuVercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu. Wartość transakcji z uwzględnieniem earn-out wyniesie nie więcej niż 27 mln zł.
0 1 0 0 1 6.07.2021Coca-Cola zmniejszy zawartość cukru w napojach o kolejne 10% do 2025 r.Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o dodatkowe 10% do 2025 r. To kolejny krok w ramach zobowiązania na rzecz wspierania kontroli spożywanego cukru. Od 2000 do 2015 r. firmy zjednoczone w ramach UNESDA obniżyły średnią zawartość cukrów o 12% oraz o kolejne 14,6% w latach 2015–2019.
0 3 0 0 0 6.07.2021Lego zaprezentowało prototyp klocków z plastiku z recyklinguLego zaprezentowało prototypowe klocki wykonane z przetworzonego plastiku. Do ich produkcji użyto plastiku PET z wyrzuconych butelek.
1 1 0 0 0 6.07.2021Letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”Wystartowała letnia kampania Pepsi „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym do podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych. Celem jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za pasjami.
1 1 0 0 0 6.07.2021Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”Carrefour stworzył wirtualną mapę w popularnej grze „Fortnite”. W ten sposób detalista chce informować młodych ludzi o programie „Act for Food” i zachęcić ich do zdrowszego odżywiania.
0 3 0 0 0 6.07.2021„Ściany płucami miast” – w Zduńskiej Woli powstał pierwszy ekologiczny mural Strefy EnergiiFirma Strefa Energii zajmująca się montażem paneli fotowoltaicznych zainicjowała akcję „Ściany płucami miast”. W jej ramach na budynkach w całej Polsce mają powstać murale oczyszczające powietrze. Pierwszy z nich można oglądać w Zduńskiej Woli.
0 10 0 0 0 6.07.2021Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania StarcomuKolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.