13 1 0 0 0 2.07.2020Aktor mówi różnymi językami dzięki sztucznej inteligencji w reklamach PuriosMarka Purios (piany natryskowe PUR) wykorzystała AI w filmach instruktażowych przeznaczonych na rynki zagraniczne. Dzięki technologii modyfikacji twarzy sprawiła, że polski aktor wypowiada się w językach krajów, w których emitowane jest wideo.
0 5 0 0 0 2.07.2020Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+. Badanie biura reklamy TVPW Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez biuro reklamy TVP, w 2020 r. osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam, w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowy, w kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.
1 1 0 0 0 2.07.2020Anja Rubik w reklamie marki MagnumMarka Magnum (Unilever) rozpoczęła kampanię reklamową lodów Ruby. W spocie wystąpiła Anja Rubik.
0 6 0 0 0 2.07.2020„Jesień będzie ładna” – ruszyła wirtualna muralowa kampania Targów Rzeczy ŁadnychRuszyła kampania „Jesień będzie ładna”. Promuje Targi Rzeczy Ładnych, które odbędą się jesienią i zimą w Warszawie i Katowicach. W ramach działań powstały wirtualne murale.
0 1 0 0 0 2.07.2020Pluszowe misie, makaron do pływania i prywatne szklarnie – jak restauracje radzą sobie z zapewnianiem społecznego dystansu?Restauracje, kawiarnie i puby na całym świecie po zamknięciu z powodu pandemii wracają do pracy. Muszą jednak zapewnić gościom odpowiednią odległość między stolikami. Radzą sobie z tym na różne sposoby.
2 2 0 0 6 2.07.2020Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarktW roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci MediaMarkt wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z produktów i usług marki. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca w mediach społecznościowych.
0 2 0 0 0 2.07.2020Wavemaker: Netflix umacnia status lovebrandu24 proc. klientów płatnej telewizji rozważało w ciągu ostatniego roku rezygnację z kablówki lub satelity. Co piąty odbiorca naziemnej telewizji myślał o zakupie abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja V” – badanie firmy Wavemaker. Netflix umacnia status lovebrandu – większość klientów serwisu twierdzi, że prędzej zrezygnowałaby z kablówki niż z niego.
1 6 0 0 0 2.07.2020Blaski i cienie posiadania macicy w reklamie marki BodyformMarka podpasek i środków higienicznych Bodyform (w Polsce znana jako Libresse) zaprezentowała spot „Wombstories”. Ukazuje w nim liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety – od miesiączki, przez ciążę, poród, menopauzę, a nawet poronienie.
2 4 0 0 0 1.07.2020„Liczy się dobry skład” – nowa platforma komunikacyjna marki OkocimMarka Okocim ruszyła z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład”. Od 1 lipca emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszy im kampania online, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YouTube oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
0 1 0 0 0 1.07.2020Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza SelectivvNa podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.