0 1 0 0 0 3.03.2021Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska AwardsJuż po raz dziewiąty firmy z branży e-commerce mają szansę zdobyć tytuł laureata konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia można wysyłać w terminie do 14 maja 2021 r..
0 1 0 0 0 3.03.2021Biznesowy rynek spotkań i komunikacji – Konferencja MCCT już w marcuOd 23 do 26 marca 2021r. w formule online będzie trwała bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej.
0 1 0 0 0 3.03.2021Coca-Cola wybrała 24/7Communication do obsługi korporacyjnejCoca-Cola w Polsce rozpoczęła współpracę z agencją 24/7Communication. Agencja wesprze firmę w działaniach z zakresu komunikacji korporacyjnej.
0 1 0 0 0 3.03.2021Airbnb tnie wydatki na performance marketingSerwis Airbnb zapowiedział, że na stałe obniży kwotę, którą inwestuje w marketing, po zmniejszeniu swoich wydatków o ponad połowę podczas spowolnienia wywołanego przez Covid-19. Przy czy nadal chce generować 95% tego samego ruchu internetowego, co rok wcześniej.
0 1 0 0 0 3.03.2021Dariusz Michalczewski ostatecznie wygrywa z firmą FoodCare w Sądzie NajwyższymSąd Najwyższy w Warszawie wydał wyrok w procesie o prawo do używania oznaczenia Tiger, który toczył się pomiędzy Dariuszem Michalczewskim a spółką FoodCare. Sąd jednoznacznie potwierdził, że prawo do korzystania z oznaczenia dla napojów energetycznych ma wyłącznie pięściarz lub podmioty przez niego upoważnione.
0 1 0 0 0 3.03.2021UOKiK zobowiązał Pocztę Polską do zmiany praktykPrezes UOKiK zobowiązał Pocztę Polską do zmiany stosowanych praktyk. Spółka mogła wykorzystywać swoją pozycję rynkową, aby zniekształcać konkurencję – uważa urząd. Przyjęte zobowiązanie ma pozwolić niezależnym operatorom pocztowym na uczciwą rywalizację z rynkowym potentatem.
0 3 0 0 0 3.03.2021Bodyform z wirtualną wystawą na temat endometriozyBodyform – marka artykułów higienicznych dla kobiet, rozpoczęła kampanię „Pain Stories”. Porusza w niej stosunkowo mało znany temat endometriozy. Chce w ten sposób zachęcić kobiety do mówienia o bólu, bo mogą dzięki temu skrócić czas diagnozy.
1 1 0 0 0 3.03.2021Marka Cheetos w międzynarodowej kampanii wyjaśnia, jak powstają jej chrupkiWiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka uchyla rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
1 1 0 0 0 3.03.2021„Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu” – kampania PGEPGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową „Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu”. Jest to pierwsza kampania wizerunkowa firmy od czasu opublikowania w październiku 2020 r. nowej strategii, która przedstawia plan transformacji grupy i drogę do neutralności klimatycznej do 2050 r.
1 1 0 0 0 3.03.2021„Żyj bardziej” – zachęcają Tomson i Baron w kampanii BlikaPolski Standard Płatności, operator systemu płatności mobilnych Blik wystartował z kampanią reklamową promującą korzyści, jakie daje użytkownikom usługa przelewu na numer telefonu. Bohaterami spotu są Tomson i Baron – członkowie zespołu Afromental i jurorzy programu „The Voice of Poland”.