Generacja Z lepiej niż starsi przywołuje obejrzane reklamy
  • 0
  • 1
15.09.2020

Generacja Z lepiej niż starsi przywołuje obejrzane reklamy

Mówi się, że pokolenie Z ma w porównaniu do innych większe problemy z koncentracją. A jednak przedstawiciele tego pokolenia, czyli osoby o sile nabywczej 1,2 bln dol., są w stanie lepiej przypominać sobie reklamy niż starsi odbiorcy. To główny wniosek z badania Kantar Media i firmy Snap.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Michał Kociankowski

3 miesiące temu

Czy to nie wynika po prostu z lepszej sprawności percepcyjnej, związanej z wiekiem? Uczą się jeszcze, ciągle muszą coś zapamiętywać. Za 10 lat może im po prostu minie?

15 września 2020

14 września 2020