Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z
  • 1
  • 2
12.08.2020

Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach kampanii „What We Do Next” firma rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zdobywczynią nagrody Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.

Generacja Z bywa nazywana „cyfrowymi tubylcami”. To pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności. Deutsche Telekom, dostrzegając ten cyfrowy optymizm, chce wspierać młode osoby w realizacji inicjatyw wykorzystujących nowe technologie.

W badaniu* przeprowadzonym przez firmę wśród Europejczyków w wieku 16–25 lat 93% respondentów (a wśród badanych z Polski 95%) stwierdziło, że nowe technologie telekomunikacyjne są użytecznym narzędziem wspierającym ich edukację. Z kolei 86% osób wskazało, że umożliwiają one łączenie się z internetowymi społecznościami poprzez wspólne pasje.

Młodzi ludzie dostrzegają potencjał drzemiący w nowoczesnych technologiach również w zakresie wyzwań społecznych. 90% twierdzi, że zaangażowanie młodzieży jest kluczem do budowania lepszej przyszłości. Jednocześnie 75% wskazuje, że media społecznościowe wspierają ich w obronie tego, w co wierzą.

Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał digitalizacji. W ramach nowej międzynarodowej kampanii „What We Do Next” Deutsche Telekom, a wraz z nim T-Mobile Polska chcą wspierać ten cyfrowy optymizm. Zamierzają pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy – Billie Eilish, nazywaną głosem i symbolem swojej generacji.

Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale. Potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy – mówi piosenkarka.

Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię – tłumaczy Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T‑Mobile.

W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz kilkorga przedstawicieli młodego pokolenia. W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób – od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia, do popularyzacji cyberbezpieczeństwa.

Film wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze przed wystąpieniem pandemii Covid-19 jest afirmacją osiągnięć i zaangażowania generacji Z. To również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i jego podejścia do technologii. W ten sposób Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne generacji Z i obalić mit o jej bierności. Za pomocą kampanii „What We Do Next” firma ma zamiar zapewnić młodym ludziom wsparcie w realizacji ambitnych celów oraz odnalezieniu się we współczesnym świecie.

Przykłady projektów realizowanych przez generację Z dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom – Electronic Beats.

*Badanie przeprowadzone w lipcu 2020 r. w Monachium przez ośrodek badawczy Kantar na zlecenie Deutsche Telekom. Wzięło w nim udział 4005 osób w wieku od 16 do 26 lat.

  • 2
Billie Eilish

Billie Eilish głosem pokolenia Z w spocie T-Mobile

Piotr

1 miesiąc temu

Tak naiwne, że aż zęby bolą. Ale - jak podejrzewam - schlebianie młodym fanom ekranów może być skuteczne.

12 sierpnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
12.08.2020

Ocena sytuacji gospodarczej Polski i własnego gospodarstwa domowego oraz ryzyko utraty pracy w badaniu firmy Pollster

Większość Polaków w badaniu firmy Pollster (65%) negatywnie ocenia sytuację gospodarczą Polski oraz prognozy ekonomiczne dla naszego kraju. Od początku maja do końca czerwca odsetek respondentów negatywnie oceniających te wymiary spadał. W najnowszej fali natomiast znowu zwiększył się niemal do wyjściowego poziomu. Podobne tendencje są widoczne przy ocenie sytuacji ekonomicznej gospodarstwa domowego – odsetek negatywnych wskazań spadał aż do ostatniego pomiaru.