Gemini Holding powierzył swoją kreację i PR korporacyjny agencji Valkea
  • 0
  • 1
22.03.2024

Gemini Holding powierzył swoją kreację i PR korporacyjny agencji Valkea

Firma deweloperska Gemini Holding, zarządzająca centrami handlowymi: Gemini Park Tarnów, Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy, postawiła na współpracę z agencją Valkea. Holding powierzył agencji wprowadzenie nowej linii kreatywnej w dwóch centrach oraz działania z zakresu PR-u korporacyjnego.

Agencja stworzyła odświeżone linie kreatywne dla Gemini Park Tarnów i Gemini Park Bielsko-Biała. W przypadku pierwszego centrum jest to kreacja podkreślająca modowy charakter galerii i inspirację high fashion. Natomiast linia kreatywna Gemini Park Bielsko-Biała uwypukla jego rodzinny charakter oraz bliski związek z lokalną tkanką miejską. Nowa kreacja prezentuje nowoczesny, charakterystyczny design, zgodny z aktualnymi trendami.

Postanowiliśmy odświeżyć linię kreatywną, by podkreślić mocne strony naszych centrów i pokazać, w jakim kierunku chcemy się rozwijać. W Gemini Park Bielsko-Biała stawiamy na rodzinny charakter galerii, ponieważ jesteśmy liderem w zapewnianiu okolicznym mieszkańcom komfortu zakupów i rozrywki dla całych rodzin. Natomiast w Gemini Park Tarnów możemy pochwalić się najszerszą w regionie ofertą modową. Dlatego w nowej linii kreatywnej zaakcentowaliśmy ten aspekt – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Valkea będzie także odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu PR-u korporacyjnego dla całego holdingu.

  • 1
Gemini Holding wybrał agencję Valkea

Agencja Valkea obsługuje Gemini Holding w zakresie linii kreatywnych i PR-u korporacyjnego

 

 

22 marca 2024

21 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2024

Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową koncernu Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów tej firmy w latach 2020–2021, przed jej centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 stopni dla jej marek. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.