MediaMarkt wchodzi w retail media – startuje z ofertą reklam sponsorowanych na platformie e-commerce
  • 0
  • 1
21.03.2024

MediaMarkt wchodzi w retail media – startuje z ofertą reklam sponsorowanych na platformie e-commerce

MediaMarkt wprowadził do sklepu internetowego funkcję retail media. Funkcja ta daje możliwości prezentacji i promocji marek na platformie zakupowej retailera.

Funkcja umożliwia dostawcom (partnerom MediaMarkt) zamieszczanie reklam sponsorowanych, które zwiększają widoczność produktów na ostatnim etapie lejka zakupowego. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego algorytmu proces wyświetlania wyników w sklepie internetowym staje się zindywidualizowany dla każdego klienta, w zależności od tego, jakie są jego zainteresowania zakupowe.

Wprowadzenie rozwiązania retail media jest kolejnym działaniem marki w obszarze e-commerce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej. Poprzednim było uruchomienie aplikacji mobilnej i nowego sklepu internetowego.

  • 1
MediaMarkt stawia na retail media

MediaMarkt stawia na retail media

21 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2024

Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową koncernu Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów tej firmy w latach 2020–2021, przed jej centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 stopni dla jej marek. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.