Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus
  • 0
  • 1
21.03.2024

Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową koncernu Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów tej firmy w latach 2020–2021, przed jej centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 stopni dla jej marek. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.

Agencja Mediaplus została ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 stopni niemieckiego koncernu farmaceutycznego Stada. W jego portfolio znajdują się m.in. takie marki, jak Cholinex, Orofar, Sinula, Permen, Nizoral czy Biorythm. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu house of communication. Połączą kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.

Po dwóch latach skonsolidowanej obsługi mediowej w regionie EMEA w jednej agencji wróciliśmy do modelu, który był dla nas lokalnie bardziej efektywny. Ponownie powierzyliśmy budżet mediowy naszych marek agencji Mediaplus. Przedstawiła ona atrakcyjną biznesowo ofertę połączoną z gwarancją realizacji zaplanowanych działań. To w połączeniu z historią dobrej współpracy utwierdziło nas w wyborze agencji, która będzie dla nas kluczowym partnerem w realizacji ambitnych planów wzmocnienia siły naszych brandów – mówi Aneta Dworak, Stada Pharm marketing manager OTC.

Współpraca ma na celu dalsze budowanie świadomości i wizerunku należących do firmy brandów, a także zwiększenie ich udziału w polskim rynku.

  • 1
Stada wybrała Mediaplus

Koncern Stada wybrał agencję Mediaplus

21 marca 2024

20 marca 2024