- 0
- 1
Canal+ Polska i Grupa Kino Polska ze wspólnym biurem reklamy Canal+ Advertising
Canal+ Advertising to biuro reklamy, łączące ofertę kanałów telewizyjnych Canal+ Polska i Grupy Kino Polska. Oferta obejmuje m.in. lokowanie produktu, sponsoring czy zintegrowane kampanie 360 stopni.
Canal+ i Grupa Kino Polska ogłosiły w czerwcu wspólny przetarg na brokera. Miał zająć się sprzedażą reklam na 20 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online. Biuro reklamy Canal+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów. Oferuje produkty reklamowe adresowane do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu Canal+ online. Wśród nich można znaleźć takie rozwiązania, jak:
- lokowanie produktu,
- sponsoring,
- reklamy w specjalnych blokach reklamowych,
- zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów.
Połączonym biurem reklamy obydwu podmiotów kieruje Michał Wojtczak, który objął stanowisko advertising directora.
- 1