Canal+ Polska i Grupa Kino Polska ze wspólnym biurem reklamy Canal+ Advertising
  • 0
  • 1
22.03.2024

Canal+ Polska i Grupa Kino Polska ze wspólnym biurem reklamy Canal+ Advertising

Canal+ Advertising to biuro reklamy, łączące ofertę kanałów telewizyjnych Canal+ Polska i Grupy Kino Polska. Oferta obejmuje m.in. lokowanie produktu, sponsoring czy zintegrowane kampanie 360 stopni.

Canal+ i Grupa Kino Polska ogłosiły w czerwcu wspólny przetarg na brokera. Miał zająć się sprzedażą reklam na 20 kanałach telewizyjnych, sponsoringu, projektów specjalnych i oferty online. Biuro reklamy Canal+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów. Oferuje produkty reklamowe adresowane do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu Canal+ online. Wśród nich można znaleźć takie rozwiązania, jak:

  • lokowanie produktu,
  • sponsoring,
  • reklamy w specjalnych blokach reklamowych,
  • zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów.

Połączonym biurem reklamy obydwu podmiotów kieruje Michał Wojtczak, który objął stanowisko advertising directora.

  • 1
Logo Canal+ Advertising

Logo Canal+ Advertising

21 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.03.2024

Stada zmienia agencję OMD na Mediaplus

Mediaplus wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową koncernu Stada w Polsce. Należąca do Group One agencja mediowa, która była partnerem w obszarze mediów tej firmy w latach 2020–2021, przed jej centralizacją w regionie EMEA, będzie ponownie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów 360 stopni dla jej marek. Działania w obszarze digital prowadzone będą w modelu house of communication we współpracy z Salestube.