- 0
- 1
Fixly z kontekstową kampanią reklamy zewnętrznej
Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które są w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu. W trakcie prac każdej z tych osób zdarzy się popełnić jakiś błąd. Serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.
Fixly to pośrednik łączący osoby zlecające usługę z odpowiednimi fachowcami. Kampania oparta została na obserwacji, że do sklepów budowlanych i wnętrzarskich przyjeżdżają głównie osoby będące aktualnie w trakcie remontu czy zmiany aranżacji wnętrza. To właśnie w trakcie tych przedsięwzięć pomimo starań najpewniej i tak popełnimy błąd. Dlatego w tym miejscu Fixly oferuje swoją pomoc.
Kreacje wykorzystane w kampanii wykorzystują zabieg copywriterski polegający na błędnym zapisie usług związanych z asortymentem danego sklepu. I tak np. przy Obi można było zobaczyć hasło „Malowanje pokoju” z wyjaśnieniem: „Małe błędy rażą w oczy. Zostaw malowanie fachowcom”.
Z kolei przy sklepie meblowym Vox – „Skręcanie półki” z wyjaśnieniem „Coś się pomieszało? Fachowcy z Fixly zrobią to bezbłędnie”.
Kampanię w styczniu i lutym można było także zobaczyć na nośnikach OOH przy Castoramie, Ikei, Brico Marche czy salonach mebli Agata.
Celem kampanii było budowania świadomości serwisu Fixly jako miejsca oferującego pomoc fachowców od remontów, montażu mebli czy malowania.
Za strategię marki, big idea, kreację oraz realizację odpowiadała Feeders Agency. Zakup mediów leżał po stronie Media Concept.
- 1