„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomu - Marketing przy Kawie
„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomu
  • 2
  • 1
15.03.2023

„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomu

Pojawiły się kolejne spoty w ramach nowej odsłony platformy komunikacyjnej Plusa. Pracownicy Plusa w formie sitcomu opowiadają w nich o usługach, ofercie i promocjach operatora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2023

Rusza Global Census DEI – badanie różnorodności pracowników reklamy i marketingu na całym świecie

15 marca rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy SKM SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy. Jest jednym z 34 rynków, na których jest ono realizowane do połowy kwietnia.