„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomu
  • 2
  • 1
15.03.2023

„Plus od kuchni” – wiosenna kampania telekomu

Pojawiły się kolejne spoty w ramach nowej odsłony platformy komunikacyjnej Plusa. Pracownicy Plusa w formie sitcomu opowiadają w nich o usługach, ofercie i promocjach operatora.

Nowi bohaterowie spotów to Ania (Anna Smołowik) i Filip (Filip Orliński). Zobaczymy też znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojciecha Mecwaldowskiego. Sprzedawcy Plusa rozmawiają przy kawie, opowiadają sobie anegdotki o produktach i usługach oraz wykonują codzienne zadania.

Nowa komunikacja marki zachowuje spójność z identyfikacją wizualną Grupy Polsat Plus, wprowadzoną w 2021 r. Pojawiają się w niej kolory, elementy graficzne, „skóry” i sygnety wykorzystywane przez Plusa w kampanii rebrandingowej.

Głównym hasłem kampanii jest „Samo się przenosi”

I to również zostało podkreślone w warstwie dialogowej spotów.

Kampania „Plus od kuchni” potrwa od 13 marca do 21 maja. Obejmie telewizję, digotal, radio oraz komunikację BTL. Przygotowała ją agencja Freundschaft. Spoty wyreżyserował Maciej Bochniak, wyprodukował dom produkcyjny TFP, postprodukcją zajęła się agencja Televizor. Media do kampanii kupiły domy mediowe iProspect Polska i Mediaplus Warsaw.

  • 1
„Plus od kuchni”

„Plus od kuchni”

15 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2023

Rusza Global Census DEI – badanie różnorodności pracowników reklamy i marketingu na całym świecie

15 marca rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy SKM SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy. Jest jednym z 34 rynków, na których jest ono realizowane do połowy kwietnia.