Mecwaldowski, Braciak, Karolak i inni w głównym etapie kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus
  • 1
  • 5
17.08.2021

Mecwaldowski, Braciak, Karolak i inni w głównym etapie kampanii rebrandingowej marek Grupy Polsat Plus

Rozpoczyna się główny etap kampanii rebrandingowej kluczowych marek Grupy Polsat Plus. Po fazie wprowadzającej startuje nowa, pierwsza wspólna kampania trzech marek – Plusa, Polsatu i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Łączy ją hasło „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50885 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 sierpnia 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.08.2021

eObuwie.pl rozpoczyna współpracę z PZL – startuje kampania na kilkunastu europejskich rynkach

17 sierpnia startuje kampania reklamowa eObuwie.pl, pod hasłem „Twoje buty mówią o Tobie”. Poza Polską kampania prowadzona będzie na kilkunastu rynkach europejskich. To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która ma wspierać budowę wizerunku marki i zwiększać jej świadomość, a jednocześnie podkreślać szerokość i różnorodność asortymentu.

16 sierpnia 2021