1 1 0 10.07.2024Modele stworzeni przez AI w strojach układających się w logo Motoroli. Reklama „Styled With Moto”Kolejna globalna marka, tym razem Motorola opublikowała reklamę stworzoną wyłącznie za pomocą AI. Spot promuje składanego smartfona Razr 50.
0 1 0 10.07.2024Lekkoatletka Adrianna Sułek-Schubert w co-brandingowej kampanii Pumy i InterRiskBohaterką kampanii co-brandingowej „Powered by Puma, Protected by InterRisk” jest lekkoatletka Adrianna Sułek-Schubert. Komunikacja dotyczy jej przygotowań do startu w Paryżu.
0 1 0 10.07.2024Husqvarna globalnym sponsorem Liverpool FCHusqvarna podpisała wieloletnią, globalną umowę partnerską z angielskim klubem piłkarskim Liverpool FC. To pierwsze tego rodzaju partnerstwo biznesowe dla obu podmiotów.
1 1 0 10.07.2024Spoty piwa Lech w głośnych blokach reklamowych wyróżniają się spokojną formąPiwo Lech w swojej komunikacji zachęca do wyciszenia, zwolnienia, oderwania od zgiełku. W spotach marki dźwięk jest ambientowy, naturalny, z otoczenia.
0 2 0 10.07.2024Ile polskie firmy wydają na działania SEO? – badanie WhitePressZ najnowszego badania WhitePress wynika, że co czwarta firma przeznacza na pozycjonowanie strony ponad 20 tys. zł miesięcznie.
0 5 0 10.07.2024Hotel Westin jako tusz do rzęs w kampanii Maybelline New YorkW czerwcu ruszyła kampania wprowadzająca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework. Marka prowadziła działania w digitalu, a także upodobniła hotel Westin w Warszawie do butelki tuszu do rzęs.
0 1 0 10.07.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCzy możliwe jest założenie konta firmowego przez internet?Planujesz otworzyć konto firmowe, ale nie masz czasu, żeby odwiedzić placówkę banku? Nie martw się – konto firmowe wygodnie otworzysz przez internet. Co więcej, w niektórych przypadkach to jedyna możliwość założenia rachunku. Sprawdź, jak otworzyć konto firmowe online.
0 1 0 10.07.2024Reklama dopasowana do cech osobowości – pierwsze wyniki badań Uniwersytetu SWPSNajnowsze badania przeprowadzone przez zespół naukowców z Uniwersytetu SWPS we współpracy z twórcami platformy programatycznej AdFusion otwierają nowe możliwości dla branży reklamowej. Ukazują korzyści z reklamy profilowanej pod kątem cech osobowości.
1 2 0 9.07.2024„Bycie kobietą nie musi boleć” – przekonuje No-Spa Max„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max. Kampania ma na celu podkreślenie siły płynącej z kobiecej wspólnoty oraz znaczenia wsparcia, jakie kobiety mogą sobie nawzajem zapewniać.
0 1 0 9.07.2024Marka Kubota z kampanią pod hasłem „Wróć do strefy komfortu”Pod hasłem „Wróć do strefy komfortu” Kubota świętuje 30 lat istnienia i promuje nowe kolekcje swoich produktów.