Czy technologia pomaga Polkom zarządzać finansami? Badanie Womenomics Study 2022
  • 0
  • 1
15.03.2023

Czy technologia pomaga Polkom zarządzać finansami? Badanie Womenomics Study 2022

Osiem na 10 Polek przyznaje, że technologia odgrywa ważną rolę w zarządzaniu finansami. 70% ankietowanych uważa też, że kobiety byłyby bardziej niezależne finansowo, gdyby miały dostęp do narzędzi technologicznych. Z kolei 15% respondentek zauważyło, że starsze pokolenia w ich rodzinie zaczęły korzystać z płatności internetowych i zakupów online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2023

Rusza Global Census DEI – badanie różnorodności pracowników reklamy i marketingu na całym świecie

15 marca rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy SKM SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy. Jest jednym z 34 rynków, na których jest ono realizowane do połowy kwietnia.