- 3
- 3
Vilandy z kampanią promującą sprzedaż mebli z drugiej ręki
Pośrednik w sprzedaży mebli używanych Vilandy rozpoczął intensywną kampanię reklamową. Platforma online działa od kilku tygodni. Dostępna jest także bezpłatna aplikacja.
W reklamie Vilandy bohaterowie są bardzo różni. To matka z dzieckiem, pani w wieku 50+, mężczyzna, który zajmuje się odnawianiem mebli, studentka, która szuka oszczędności. Tematem przewodnim jest zakup przez internet używanego fotela „uszaka”.
Kampania promocyjna Vilandy ma zasięg ogólnokrajowy. Jej celem jest dotarcie do jak największego grona potencjalnych użytkowników: zarówno sprzedawców, jak i kupujących.
Spoty promujące portal pojawiły się we wszystkich programach telewizji naziemnej, w branżowych kanałach i programach o tematyce Home&Decor. Emisje billboardu sponsorskiego można zobaczyć w TVP i w TVN.
- 3