Vilandy z kampanią promującą sprzedaż mebli z drugiej ręki
  • 3
  • 3
15.03.2023

Vilandy z kampanią promującą sprzedaż mebli z drugiej ręki

Pośrednik w sprzedaży mebli używanych Vilandy rozpoczął intensywną kampanię reklamową. Platforma online działa od kilku tygodni. Dostępna jest także bezpłatna aplikacja.

W reklamie Vilandy bohaterowie są bardzo różni. To matka z dzieckiem, pani w wieku 50+, mężczyzna, który zajmuje się odnawianiem mebli, studentka, która szuka oszczędności. Tematem przewodnim jest zakup przez internet używanego fotela „uszaka”.

Kampania promocyjna Vilandy ma zasięg ogólnokrajowy. Jej celem jest dotarcie do jak największego grona potencjalnych użytkowników: zarówno sprzedawców, jak i kupujących.

Spoty promujące portal pojawiły się we wszystkich programach telewizji naziemnej, w branżowych kanałach i programach o tematyce Home&Decor. Emisje billboardu sponsorskiego można zobaczyć w TVP i w TVN.

  • 3
Vilandy z kampanią reklamową

Vilandy z kampanią reklamową

Vilandy z kampanią reklamową
Vilandy z kampanią reklamową

15 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2023

Rusza Global Census DEI – badanie różnorodności pracowników reklamy i marketingu na całym świecie

15 marca rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy SKM SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy. Jest jednym z 34 rynków, na których jest ono realizowane do połowy kwietnia.