Fansi – platforma e-commerce dla influencerów
  • 0
  • 1
19.07.2021

Fansi – platforma e-commerce dla influencerów

Ruszył start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – Fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest agencja influencer marketingu BrandBuddies. Powstanie platformy ma być odpowiedzią na trend ekonomii twórców.

Fansi to platforma e-commerce umożliwiająca influencerom monetyzację popularności poprzez dzielenie się wiedzą, autorskimi produktami, usługami i doświadczeniami. Dzięki temu odbiorcy mają dostęp do dóbr pochodzących od ich autorytetów.

Fansi to pierwsza taka platforma w Polsce. Influencerzy mogą dodać swoje produkty lub stworzyć je w kilka minut poprzez kreator. Dla wybranych twórców pełnimy też rolę wydawcy. Wyprodukowaliśmy e-booki Michała Koterskiego o tacierzyństwie, LilMastii o sile kobiet, Małgosi Borysewicz z „Rolnik szuka żony” czy topowych tiktokerów Paśka, CyprianoItaliano i Kamila Szymczaka o miłości. Są one dostępne na Fansi.pl na wyłączność. Dzięki naszemu doświadczeniu w obszarze zaufało nam wielu czołowych twórców. Kolejne duże premiery są zaplanowane na sierpień i wrzesień – mówi Kamil Sokołowski, brand manager start-upu.

Influencerzy mogą sprzedawać usługi cyfrowe w takich kategoriach jak Fansi Class czy Fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego produkty cyfrowe, jak właśnie e-booki, produkty fizyczne (m.in. kosmetyki, odzież). Ostatnią kategorią jest Fansi Experience – to doświadczenia, które można przeżywać wspólnie z idolami.

Co ciekawe, aż 50,3% ankietowanych użytkowników social media jest zainteresowanych zakupem produktów od influencerów – wynika z przeprowadzonej przez nas ankiety. Co więcej, aż 82,5% ankietowanych twórców nie ma własnych produktów na sprzedaż. To bardzo duży obszar do zagospodarowania ze względu na rosnącą popularność zawodu influencera. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce sprzyja także sprzedaży cieszących się popularnością podczas pandemii internetowych szkoleń czy e-booków – dodaje Kamil Sokołowski.

Wprowadzeniu nowego podmiotu będzie towarzyszyła kampania reklamowa obejmująca social media, w tym kanały influencerów.

  • 1
Fansi

Powstała platforma e-commerce dla influencerów

19 lipca 2021