Coca-Cola nie jest największą marką na świecie, lecz na pewno należy do najbardziej rozpoznawalnych. Brand kojarzony ze słodzonymi napojami gazowanymi nie próżnuje, jeśli chodzi o nowe rozwiązania. Aby znaleźć się bliżej klienta, stosuje technologie godne cyfrowych gigantów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co nowoczesnego można znaleźć w gazowanym, brązowym napoju? A w aluminiowej puszce? Niewiele, ale Coca-Cola stara się technicznie podrasować całe otoczenie marki. Gdy jeszcze dziesięć lat temu firma zaprezentowała automat do napojów pozwalający mieszać różne smaki, nikt chyba nie podejrzewał, jak te urządzenia zmienią podejście do klienta.
W 2018 roku ponad 50 tys.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.