Proekologiczna kampania Opla z Marcinem Dorocińskim w roli głównej
  • 1
  • 1
6.11.2020

Proekologiczna kampania Opla z Marcinem Dorocińskim w roli głównej

Opel rozpoczął kampanię „Żyj pod prąd” z udziałem Marcina Dorocińskiego. Osią akcji jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety, jak i przyszłości motoryzacji oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne.

Kampania Opla z Marcinem Dorocińskim ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest edukowanie rynku w obszarach związanych ze zmianami klimatycznymi, jak również podkreślenie zaplanowanej przez markę strategicznej elektryfikacji całej gamy modelowej do 2024 r.

Bezpośrednio w kampanii prezentowane są też obecnie debiutujące modele elektryczne Opla: hybrydowy SUV plug-in Grandland X Hybrid i Hybrid4 oraz w pełni elektryczna nowa Corsa.

Gospodarzem rozmów z cyklu „Żyj pod prąd” jest aktor Marcin Dorociński, ambasador marki znany z troski o klimat, środowisko naturalne i zwierzęta. Jego goście zaś to:

  • Piotr „Vienio” Więcławski, raper i współzałożyciel grupy Molesta,
  • Piotr Skubała, profesor nauk biologicznych, etyk środowiskowy, ekolog,
  • Marcin Korolec, prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych,
  • Paulina Górska, ekoaktywistka, ekoblogerka.

W czteroodcinkowego cyklu Marcin Dorociński wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, co należy zrobić, żeby uratować świat stojący w obliczu katastrofy klimatycznej i jak się do tego zabrać. Akcji towarzyszy specjalnie przygotowany spot, zachęcający do odsłuchania serii podcastów. Można to zrobić na stronie www.zyjpodprad.pl oraz na platformach internetowych, np. Spotify, YouTube, Soundcloud.

Kampania promująca akcję, podcasty i stronę www.zyjpodprad.pl prowadzona jest w kinach, radiu oraz internecie. Potrwa do połowy listopada.

Za przygotowanie spotu odpowiada Papaya Films, a serwisu www.zyjpodprad.pl agencja WP Media. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

  • 1
Marcin Dorociński

Marcin Dorociński w serii ekologicznych podcastów Opla

6 listopada 2020

5 listopada 2020