Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Banku Polska - Marketing przy Kawie
Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Banku Polska
  • 1
  • 1
5.10.2020

Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Banku Polska

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Santander Banku Polska z Marcinem Dorocińskim, tym razem promująca rodzinne bankowanie. Aktor wcielił się w obserwatora marzeń i wyzwań związanych z dorastaniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 października 2020