Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Banku Polska
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 1
5.10.2020

Marcin Dorociński promuje rodzinne bankowanie w Santander Banku Polska

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Santander Banku Polska z Marcinem Dorocińskim, tym razem promująca rodzinne bankowanie. Aktor wcielił się w obserwatora marzeń i wyzwań związanych z dorastaniem.

W spocie zobaczymy opowieść o pierwszym zauroczeniu i wyzwaniach związanych z wchodzeniem do dorosłego świata, który nastolatkowie z reguły chcą odkrywać na własne konto. W reklamie wykorzystano cover utworu „Easy” zespołu Faith No More, pierwotnie wykonywanego przez Commodores.

Z danych banku wynika, że najmłodsza grupa klientów Santander Banku Polska zdecydowanie woli korzystać z bankowości mobilnej niż internetowej. Liczba logowań do banku rośnie wraz z wiekiem młodych użytkowników. W ciągu ostatniego roku 15-latkowie zalogowali się do bankowości ze smartfona średnio 89 razy, 16-latkowie 102 razy, a 17-latkowie 123 razy.

Działania reklamowe promujące rodzinne bankowanie obejmują m.in. telewizję oraz Internet. Spot można obejrzeć od 5 października w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych oraz w Internecie i na YouTube. Autorem kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję spotu odpowiada Propeller, a za zakup mediów Starcom.

  • 1
Marcin Dorociński promuje Santander Bank Polska w kolejnym spocie

Marcin Dorociński promuje Santander Bank Polska w kolejnym spocie

5 października 2020