0 1 0 0 0 2.02.2021„AdSpend 2021” – Dentsu z prognozą wydatków reklamowych na 2021 r.Wedle danych grupy Dentsu w 2021 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5,8% i osiągną poziom 579 mld dol. W badaniu „AdSpend” uwzględniono dane pochodzące z 59 krajów całego świata. Zwiększone wydatki są następstwem i rekompensatą spadku budżetów reklamowych o -8,8% w 2020 r.
0 3 0 0 0 2.02.2021Google zmienia sposób prezentacji wyników wyszukiwania w USAOd 1 lutego internauci z USA obok większości wyników w wyszukiwarce Google widzą ikonę menu, którą mogą wybrać, aby dowiedzieć się więcej o wyniku lub funkcji, a także o tym skąd pochodzą informacje. Ma to umożliwić podejmowanie bardziej przemyślanych decyzji dotyczących witryn, które internauta chce odwiedzić oraz tego, jakie wyniki będą dla niego przydatne.
1 2 0 0 0 2.02.2021Avon rozpoczyna kampanię walentynkową i wprowadza zapach Attraction DesireAvon wystartował z kampanią walentynkową, w której przedstawia nową kolekcję perfum Attraction Desire dla niej i dla niego. Marka podkreśla, że zapachy te działają jak afrodyzjak, pobudzają zmysły i są idealnym prezentem na zbliżający się Dzień Zakochanych. W klipie reklamowym i sesji zdjęciowej wystąpiła modelka Edyta Zając.
0 1 0 0 0 2.02.2021Startuje 6. edycja promocji „Dwa szybkie Żubry”Piwo Żubr wraca z kampanią „Dwa szybkie Żubry”. W tym roku aktywacja odbywa się pod hasłem: „Za dwoma szybkimi Żubrami warto gonić”. Promocja wystartowała 2 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca. W tym czasie do wygrania będzie 13 milionów piw.
0 4 0 0 0 2.02.2021Polacy bardziej zainteresowani sportem w czasie pandemii. Badanie ARC Rynek i OpiniaW roku pandemicznym odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie łącznie 90% Polaków deklaruje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.02.2021Life on Mars kreatywnym domem produkcyjnym fashion & beautyAgencja Life on Mars (Brand New Galaxy) zmienia się w kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty. Zmiana profilu wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych firmy.
0 10 0 0 0 2.02.2021Kurier Głodnego Warszawiaka – artyści GLS wspierają gastronomię muralemW dobie pandemii branża gastronomiczna jest jedną z tych, które mocno ucierpiały wskutek wprowadzonych obostrzeń i zakazów. Wiele lokali ogłosiło upadłość, inne walczą o przetrwanie. Bazowanie na samej sprzedaży na wynos i dostawach rzadko rekompensuje straty, a dla niektórych lokali jest całkowicie niemożliwe. Good Looking Studio, chcąc wyrazić wsparcie dla branży, namalowało w Warszawie mural o tematyce gastronomicznej.
0 1 0 0 0 1.02.2021Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badaniaPomimo trwającej pandemii niemal co drugi dziennikarz (43,4%) wolałby wziąć udział w tradycyjnej konferencji offline zamiast online – wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli mediów. W badaniu wzięli udział dziennikarze zajmujący się rozmaitą tematyką, m.in. technologią, motoryzacją, biznesem i gospodarką.
1 2 0 0 0 1.02.2021„Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje” – PKO BP zwraca się do młodych konsumentów i przedsiębiorcówPKO Bank Polski wystartował z kampanią Konta dla Młodych i Konta Firmowego pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”. W jej ramach prowadzone są równoległe działania wizerunkowe oraz sprzedażowe 360 stopni.
0 1 0 0 0 1.02.2021Media mają zapłacić składkę solidarnościową na walkę z pandemią. Podstawą naliczenia przychody z reklamyJak ustalił portal wPolityce.pl, rząd w najbliższym czasie zajmie się projektem ustawy, który ma zapewnić dodatkowe dochody NFZ oraz finansowanie Funduszowi Wsparcia Kultury. Pieniądze mają pochodzić ze „składki solidarnościowej” nałożonej na wydawców, w tym także technologicznych gigantów, naliczanej od przychodów z reklam.