3 1 0 0 0 18.06.2021Archimedes w kampanii „Cyfrowe rewolucje” mBankuWystartowała kolejna odsłona „Cyfrowych rewolucji” – kampanii mBanku, która wspomaga przedsiębiorców w przeniesieniu lub rozwinięciu ich biznesu w Internecie. Prowadzone działania zasadzają się na dwóch filarach: stronie CyfroweRewolucje.pl z szeregiem treści przygotowanych przez ekspertów z branży oraz konkursie na cyfrową rewolucję. W Sieci pojawiły się spoty kampanii z postacią Archimedesa.
0 1 0 0 0 17.06.2021Google zapowiada zmiany algorytmu, aby chronić osoby pomawiane i oczernianeGoogle zmieni algorytm, aby obniżyć pozycję stron wykorzystywanych wyłącznie do publikowania nieprawdziwych lub oszczerczych treści atakujących inne osoby.
0 1 0 0 1 17.06.2021Comarch rozwija własną platformę e-commerce i chce rywalizować z AllegroComarch zapowiedział wzmocnienie obecności w e-commerce. Zamierza rozwijać istniejącą już platformę sprzedażową Wszystko.pl. Chce w ten sposób konkurować m.in. z Allegro.
1 1 0 0 0 17.06.2021Orlen sponsorem strategicznym Wisły KrakówWedług nieoficjalnych informacji nowym sponsorem Wisły Kraków ma zostać należąca do PKN Orlen marka Orlen Oil. Jak dowiedzieli się dziennikarze RMF, koncern będzie wspierał Białą Gwiazdę przez co najmniej rok.
0 1 0 0 0 17.06.2021Wyniki badania wynagrodzeń oraz stawek godzinowych w branży PR 2021Związek Firm Public Relations ogłosił wyniki badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi konsultantów w firmach z sektora PR. W tegorocznej edycji badania wynagrodzeń udział wzięło 26 agencji public relations zrzeszonych w ZFPR.
0 1 0 0 0 17.06.2021Henkel rozszerza współpracę z agencją Big PicturePo realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil („Pralnie społecznie odpowiedzialne”) firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania. Rozszerzyła tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.
0 1 0 0 0 17.06.2021Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastikuLidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.
1 2 0 0 0 16.06.2021 Aktualizacja: 16:0030.06.2021Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie BlikiemPo rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.
0 3 0 0 0 16.06.2021Ronaldo odsunął coca-colę, Pogba – heinekena. Piłkarze demonstrują niechęć wobec produktów na konferencjach prasowych15 czerwca, przed meczem Portugalii z Węgrami w trwających rozgrywkach UEFA Euro 2020, odbyła się konferencja prasowa. Cristiano Ronaldo, kapitan portugalskiej drużyny, odstawił z widocznego miejsca na stole dwie znajdujące się tam butelki coca-coli. Ustawił w to miejsce wodę mineralną, zachęcając: „Pijcie wodę!”. Gdy na konferencji po meczu Francji z Niemcami pojawił się Paul Pogba, pod stolikiem wylądowała butelka piwa Heineken.
3 1 0 0 0 16.06.2021Szczęśliwe kury od Lubelli gwiazdami YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za maj 2021W maju zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której pierwsze skrzypce grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.