„Elektryzujące historie” promują markę Battery Point
  • 4
  • 3
21.01.2021

„Elektryzujące historie” promują markę Battery Point

Pod koniec 2020 r. ruszyła kampania wprowadzająca na rynek markę Battery Point należącą do międzynarodowego dystrybutora części samochodowych Inter Cars. Osią platformy komunikacji są „Elektryzujące historie”, czyli pięć 30-sekundowych spotów.

Kampania łączy komunikację pomiędzy dwoma segmentami klientów – B2B oraz konsumentów, którzy są kierowcami.

Zależy nam, aby w szczególny sposób podkreślić bezpieczeństwo związane z wymianą akumulatora. Zamawiając usługę w profesjonalnym warsztacie, kierowcy mogą mieć pewność, że ich samochód nie będzie miał nieprzewidzianych usterek w związku z wymianą akumulatora. Z tego powodu cała kampania budująca świadomość konsumenta została przygotowana w ogólnokrajowych mediach.

Reklamy Battery Point można usłyszeć w dwóch stacjach radiowych o zasięgu krajowym. Billboardy reklamowe widoczne są na kilku portalach aukcyjno-sprzedażowych oraz w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Dużą wagę przykładamy do wideo w serwisie YouTube i na Facebooku oraz do współpracy z influencerami – mówi Joanna Król, zastępca dyrektora ds. PR i komunikacji międzynarodowej w Inter Cars.

Osią platformy komunikacji są „Elektryzujące historie”, czyli pięć 30-sekundowych spotów oraz 6-sekundowe bumpery przeznaczone na YouTube. Cztery z nich bazują na insightach grupy docelowej, a w jednym wystąpił mistrz driftu kierujący stopą, Bartosz Ostałowski.

Ponadto zaproszono do współpracy motoryzacyjnych influencerów. Są nimi: Zachar Off, Miłośnicy 4 kółek oraz Motodoradca. Ze względu na grupę docelową, którą są kierowcy, komunikację wzbogacono o spoty radiowe i materiały POS. Sama platforma jest również promowana poprzez działania SEO, SEM oraz social media.

Strategią, kreacją, opracowaniem materiałów POS oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów zajęła się krakowska agencja BeDigital. Spoty wyprodukował dom produkcyjny HiStories.

  • 3
Battery Point

„Elektryzujące historie” Battery Point

 

20 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno Poland

Jak wynika z badania „Przyszłość sektora e-commerce w 2021 r.”, podczas pandemii blisko 1/3 Polaków w dużej części zastąpiła zakupy stacjonarne internetowymi. 1/4 w niewielkim stopniu wdrożyła taką praktykę. Kilka procent zaczęło w pełni korzystać z e-sklepów. Najczęstszym powodem zmian były względy bezpieczeństwa oraz brak dostępu do tradycyjnych placówek. Jednak raport nie jest do końca optymistyczny dla branży. Ponad połowa badanych zamierza bowiem wrócić do tradycyjnego handlu po ustąpieniu ograniczeń.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Global Innovation Index 2020: jaka będzie przyszłość innowacji?

Kryzys Covid-19 uderzył w obszar innowacji w okresie jego rozkwitu. W 2018 r. globalne wydatki na badania i rozwój (R&D) wzrosły o 5,2%. Rosły znacznie szybciej niż globalny produkt krajowy brutto. Inwestycje venture capital i wykorzystanie własności intelektualnej (IP) były na rekordowo wysokim poziomie – pokazuje raport Global Innovation Index 2020 „Who will finance innovations?”, którego partnerem merytorycznym jest Dassault Systèmes.