Asystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak prosteAsystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak prosteAsystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak prosteAsystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak proste
Udogodnienia w aucie na abonament – powtórzone w każdym kolejnym (źr. BMW ConnectedDrive)

Asystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak proste

Asystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak proste
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Podgrzewane fotele działające kilka dni w roku i tylko po wykupieniu dodatkowej usługi? Adaptacyjny tempomat utrzymujący odległość tylko wtedy, gdy podepniesz kartę kredytową do aplikacji? To nie senne marzenie producentów aut, lecz zbliżająca się rzeczywistość.

BMW wywołało niemałe poruszenie, gdy poinformowało, że niektóre elementy wyposażenia dodatkowego będzie można dokupić w formie subskrypcji lub jednorazowo przez aplikację. Zapewne gdyby chodziło o taką usługę, jak np. aktualizacja map, cała sprawa rozmyłaby się w gąszczu informacji prasowych. Nie, BMW ma znacznie ambitniejszy plan.

Jeśli zacząłeś dużo jeździć po autostradach, możesz jednym kliknięciem odblokować adaptacyjny tempomat z funkcją jazdy w korku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się