Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?
Ludzie zmieniają nawyki – giganci na to reagują. Ty też nie śpij! (fot. Pixabay)

Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?

Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?
Jakub Lebuda

Jakub Lebuda

-

współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Clipatize

Jakub Lebuda

Jakub Lebuda

współzałożyciel, dyrektor zarządzający
Clipatize

Od 2012 r. zarządza agencją, wspierając klientów na rynku B2B oraz rynkach wysokich technologii w zakresie komunikacji z wykorzystaniem digital marketingu oraz marketingu treści. Jest autorem publikacji, prelegentem i mentorem dla młodych przedsiębiorców biznesu. Wcześniej jako współzałożyciel firmy doradczej Exeq doradzał strategicznie i prowadził projekty z obszaru rozwoju nowych produktów i technologii oraz pozyskiwania finansowania projektów high-tech.

Microsoft i Mastercard nawiązują współpracę, aby stymulować innowacje w handlu cyfrowym i w ekosystemach start-upów. O czym to świadczy? Na co powinieneś się teraz nastawić, jeśli masz firmę, zajmujesz się marketingiem, sprzedażą, rozwojem usług?

Współpraca Microsoft z Mastercard jest jasnym sygnałem, że retail, a szczególnie jego część online będzie się dynamicznie rozwijać. Skala handlu detalicznego i udział e-commerce są na tyle duże, że gwarantują ogromne zwroty z poniesionych inwestycji. Infrastrukturę technologiczną opracowują operatorzy płatności, partnerzy logistyczni i dostawcy oprogramowania oraz rozwiązań obliczeniowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się