Marki Canal+, Ikea Retail oraz Finish wybrały Havas PR Warsaw
  • 0
  • 1
20.01.2021

Marki Canal+, Ikea Retail oraz Finish wybrały Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw poinformowała o nawiązaniu współpracy z trzema markami. Po kilku latach przerwy z usług agencji ponownie postanowiła skorzystać Ikea Retail. Do stałej obsługi powrócił również Canal+. Agencja zrealizuje także całoroczny projekt z obszaru CSR dla marki Finish, z którą współpracowała do tej pory projektowo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Global Innovation Index 2020: jaka będzie przyszłość innowacji?

Kryzys Covid-19 uderzył w obszar innowacji w okresie jego rozkwitu. W 2018 r. globalne wydatki na badania i rozwój (R&D) wzrosły o 5,2%. Rosły znacznie szybciej niż globalny produkt krajowy brutto. Inwestycje venture capital i wykorzystanie własności intelektualnej (IP) były na rekordowo wysokim poziomie – pokazuje raport Global Innovation Index 2020 „Who will finance innovations?”, którego partnerem merytorycznym jest Dassault Systèmes.