Marki Canal+, Ikea Retail oraz Finish wybrały Havas PR Warsaw
  • 0
  • 1
20.01.2021

Marki Canal+, Ikea Retail oraz Finish wybrały Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw poinformowała o nawiązaniu współpracy z trzema markami. Po kilku latach przerwy z usług agencji ponownie postanowiła skorzystać Ikea Retail. Do stałej obsługi powrócił również Canal+. Agencja zrealizuje także całoroczny projekt z obszaru CSR dla marki Finish, z którą współpracowała do tej pory projektowo.

Cieszymy się, że wracają do nas klienci, z którymi pracowaliśmy wcześniej, a obecni powierzają nam coraz szerszy zakres zadań. To dla nas bardzo dobry początek roku, ale nie świętujemy, tylko skupiamy się już na jak najpełniejszej realizacji powierzonych celów. Liczymy, że czas na wspólne świętowanie z klientami znajdzie się na koniec roku, po podsumowaniu zrealizowanych kampanii – powiedział Tomasz Lis, executive director Havas PR Warsaw.

Umowa z Canal+ obowiązuje od początku stycznia 2021 r. W ramach współpracy agencja zobowiązała się do pełnej bieżącej obsługi, obejmującej m.in. komunikację produktową czy promowanie produkcji oryginalnych. Wcześniej strony współpracowały przez 4 lata.

Współpraca z Ikeą Retail również rozpoczęła się w styczniu. W zakres działań prowadzonych dla firmy wchodzą: prowadzenie komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej i wewnętrznej, stała obsługa biura prasowego oraz wybranych projektów w obszarze public affairs. Havas PR współpracował już z Ikeą Retail w latach 2015–2018.

Agencja nawiązała też współpracę z jedną z marek z portfolio firmy Reckitt Benckiser. To już druga współpraca projektowa agencji z tą firmą. Poprzednia realizacja dla marki Finish – „Time Maker” zaowocowała kontynuacją, tym razem na większą skalę. W 2020 r. projekt będzie realizowany w ramach obszaru CSR.

  • 1
Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw z nowymi klientami

20 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Global Innovation Index 2020: jaka będzie przyszłość innowacji?

Kryzys Covid-19 uderzył w obszar innowacji w okresie jego rozkwitu. W 2018 r. globalne wydatki na badania i rozwój (R&D) wzrosły o 5,2%. Rosły znacznie szybciej niż globalny produkt krajowy brutto. Inwestycje venture capital i wykorzystanie własności intelektualnej (IP) były na rekordowo wysokim poziomie – pokazuje raport Global Innovation Index 2020 „Who will finance innovations?”, którego partnerem merytorycznym jest Dassault Systèmes.