Druga edycja kampanii employer branding marki Sinsay
  • 1
  • 3
13.10.2022

Druga edycja kampanii employer branding marki Sinsay

Na początku tego roku LPP uruchomiło internetową kampanię employer-brandingową, zachęcającą do podjęcia pracy w Sinsay. Właśnie rusza druga jej edycja. Ta ma na celu pokazanie możliwości rozwoju w najszybciej rozwijającej się obecnie marce odzieżowej LPP.

Sinsay to najmłodsza marka w portfolio polskiej grupy odzieżowej LPP. To zarazem jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż realizowana jest już w ponad dwudziestu krajach. Tylko w Gdańsku w ciągu dziewięciu lat zespół marki rozrósł się dziesięciokrotnie, do 488 pracowników.

Główną ideą pierwszej odsłony kampanii w tym roku było pokazanie:

  • jak wiele stanowisk pracy oferuje marka;
  • jak duża jest ich różnorodność, począwszy od stanowisk sprzedażowych w sklepach, po oferty w centrali firmy.

Do akcji zaproszono przede wszystkim pracowników marki. Bohaterami filmów są:

  • regional commercial trainer;
  • fotografowie;
  • dyrektorka salonu;
  • specjalistka ds. HR;
  • specjalistka ds. zarządzania projektami e-commerce;
  • dyrektor ds. najmu powierzchni handlowej;
  • starsza technolog odzieży.

Pracownicy współtworzyli scenariusze wszystkich filmów. Kampania prowadzona jest w Internecie w kanałach własnych marki oraz LPP (Facebook, Instagram i LinkedIn), a także na YouTube. Za produkcję filmów odpowiadają Mishka Films oraz agencja Płodni.com.

Spoty pierwszej edycji kampanii emitowane będą również we Włoszech, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach, a także Grecji i Hiszpanii w ramach promowania międzynarodowej zakładki sinsay.com/kariera.

  • 3
Sinsay employer branding

Druga edycja kampanii employer branding marki Sinsay

Druga edycja kampanii employer branding marki Sinsay
Druga edycja kampanii employer branding marki Sinsay

13 października 2022

12 października 2022