Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]
Reklama frapująca, zapadająca w pamięć. Czy na pewno służy marce? (kadr ze spotu „Moldy Whopper”)

Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]

Daj się zauważyć w dobry sposób. Zawsze dbaj o markę [Nauki i nauczki dziadka]
Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

-

strategy planner, Dziadek do orzechów

Mateusz Zapała

Mateusz Zapała

strategy planner
Dziadek do orzechów

Zajmuje się planowaniem strategicznym. Wcześniej pracował m.in. w firmach Social Frame i Freshmail.

W marketingu zazwyczaj szukamy pomysłów wyróżnialnych, zaskakujących, dalekich od utartych schematów. Ponieważ ludzki mózg jest zaprojektowany tak, by zauważać zmiany, szukamy czegoś, co go „podrapie” i powstrzyma przewijanie tablicy czy wciśnięcie „pomiń reklamę”. Wydaje się to szczególnie istotne, gdy z roku na rok raportowane są kolejne spadki uwagi konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja