DJ Noz w kampanii Inspired by Kia
  • 1
  • 2
12.10.2022

DJ Noz w kampanii Inspired by Kia

Marka Kia stale poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W swojej kolejnej kampanii chce jednocześnie utrwalić się w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Przekaz działań brzmi: „Movement That Inspires”.

Kampania Inspired by Kia bazuje na trzech głównych filarach. Pierwszym jest współpraca z influencerami, patronami akcji. Łącznie zaangażowano czwórkę twórców, ujawnianych pojedynczo z początkiem każdego miesiąca działań. Jak dotąd są wśród nich:

  • promotorka zdrowego trybu życia i instruktorka Zumby, Izabela Kin (22,3 tys. obserwujących),
  • DJ Noz (11,4 tys. obserwujących), który dołączył do niej z początkiem października.

Drugim filarem są publikowane w kanałach marki (YouTube, Facebook) spoty promocyjne. Ich głównymi bohaterami są patroni mówiący o tym, co ich inspiruje teraz, jak i co inspirowało w dążeniu do celu. Trzecim, kluczowym elementem są konkursy publikowane na ich profilach.

Co miesiąc u innego twórcy wybrani zostają zwycięzcy konkursów:

  • głównego, dostępnego na stronie marki Kia,
  • minikonkursu indywidualnego u każdego patrona.

Już po pierwszym etapie na stronie Inspired by Kia znalazło się blisko 100 zgłoszeń.

Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego. Produkcją spotów zajęło się studio kreatywne Las Rąk. Z kolei do agencji WebTalk należało:

  • stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii,
  • rekomendowanie odpowiednich twórców odzwierciedlających niszową kreatywność,
  • realizacja i koordynacja kampanii i konkursu,
  • komunikacja Inspired by Kia w kanałach social media marki.
  • 2
Inspired By Kia

DJ Noz w kampanii Inspired by Kia

Inspired By Kia

12 października 2022