„Możesz mi possać, Kia” – raper Piotr „KęKę” Siara podsumowuje swoje relacje z marką samochodu
  • 2
  • 1
28.07.2022

„Możesz mi possać, Kia” – raper Piotr „KęKę” Siara podsumowuje swoje relacje z marką samochodu

28 lipca raper Piotr Siara opublikował na YouTube utwór „Możesz mi”. Jest on podsumowaniem problemów z samochodem Kia Sportage, które artysta wcześniej opisał w swoich kanałach social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca

XXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.

27 lipca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”

Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”

Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.