Pokolenie Z przyszłością e-sportu – badanie ESL Polska
  • 0
  • 6
12.08.2022

Pokolenie Z przyszłością e-sportu – badanie ESL Polska

Podczas polskiej transmisji Intel Extreme Masters Katowice 2022 ESL przeprowadził ankietę. Młodzi widzowie, głównie z pokolenia Z, wykazali duże zainteresowanie turniejami e-sportowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2022

Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex

„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.