Gry wideo ulubioną rozrywką młodzieży - Marketing przy Kawie
Gry wideo ulubioną rozrywką młodzieży – badanie Bain & Company
  • 0
  • 1
23.08.2022

Gry wideo ulubioną rozrywką młodzieży – badanie Bain & Company

Młodzież w wieku 13–17 lat przeznacza więcej czasu na gry wideo niż na inny rodzaj rozrywki, w tym social media czy oglądanie seriali – wynika z globalnego sondażu Bain & Company. Jednocześnie nastolatkowie o wiele chętniej sięgają po gry oparte na metaverse niż osoby nieco starsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 sierpnia 2022

22 sierpnia 2022