Wydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportuWydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportuWydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportuWydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportu
Warto cyfrowo łączyć sport ze społecznościami (źr. Arskom Sport Brokers)

Wydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportu

Wydarzenia sportowe 2.0 – digital marketing w świecie sportu
Agata Kownacka

Agata Kownacka

-

junior account executive, Arskom Sport Brokers

Agata Kownacka

Agata Kownacka

junior account executive
Arskom Sport Brokers

Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prywatnie pasjonatka piłki nożnej i tenisa.

Budżety przeznaczane na reklamę cyfrową stale rosną, wyprzedzając wartością m.in. reklamę telewizyjną. Możliwości digitalu dostrzega już niemal każda marka, która rozbudowuje strategię poza klasyczną komunikację za pośrednictwem Facebooka. Znakomitą okazją do tego są wielkie imprezy sportowe. Przykłady współpracy UEFA z TikTokiem oraz MKOl z platformą Twitch są świetnym tego potwierdzeniem. Jak więc wykorzystać możliwości, jakie daje digital? Jak robią to najwięksi?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się