Meta otworzy sklep z ubraniami dla awatarów
  • 0
  • 1
22.06.2022

Meta otworzy sklep z ubraniami dla awatarów

Mark Zuckerberg ogłosił, że Meta wejdzie na rynek odzieży wirtualnej, przeznaczonej dla awatarów w metawersum. Sklep będzie nazywał się Meta Avatars Store i zaoferuje cyfrowe ubrania Balenciagi, Prady i Thoma Browne’a.

Na początku roku Meta wprowadziła na Facebooku, Instagramie i Messengerze awatary 3D. Teraz otworzy sklep, w którym będzie można kupować ubrania dla awatarów. Na razie nie podano cen ubrań dużych marek, ale oprócz nich w sklepie będą też dostępne darmowe ubrania. W przyszłości sklep ma być marketplace’em, w którym developerzy będą mogli sprzedawać stworzone przez siebie produkty.

„Handel przedmiotami cyfrowymi napędza gospodarkę kreatywną i jest ważnym elementem metawersum” – napisał Zuckerberg w poście opublikowanym na Facebooku.

Meta Avatars Store zostanie uruchomiony w najbliższym czasie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Tajlandii i Meksyku.

Introducing the Meta Avatars Store

  • 1
Meta otworzy sklep z ubraniami dla awatarów

Meta otworzy sklep z ubraniami dla awatarów

 

22 czerwca 2022

21 czerwca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2022

„Rynek influencerów w Polsce – 2022”. Influencer marketing wrócił do normalności po pandemii, dominuje Instagram, inicjatywa UOKiK oceniana pozytywnie

Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii. Marketerzy zamierzają w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok. To niektóre z wniosków z raportu „Rynek influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez platformę Reach a Blogger.