- 0
- 4
Decathlon da produktom drugie życie w ramach usługi 2nd Life
Marka Decathlon wprowadziła w swoich sklepach i na stronie www.secondlife.decathlon.pl koncept 2nd Life. Polega on na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie.
Marka Decathlon wprowadziła w swoich sklepach i na stronie www.secondlife.decathlon.pl koncept 2nd Life. Polega on na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie.
86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne, jak i działania człowieka. Jednak tylko 16% uważa, że każdy z nas może mieć wpływ na sytuację klimatyczną. Najwięcej osób (36%) twierdzi, że realnie przeciw zmianom klimatycznym mogą coś zrobić najbogatsze kraje świata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.