Decathlon da produktom drugie życie w ramach usługi 2nd Life
  • 0
  • 4
14.09.2021

Decathlon da produktom drugie życie w ramach usługi 2nd Life

Marka Decathlon wprowadziła w swoich sklepach i na stronie www.secondlife.decathlon.pl koncept 2nd Life. Polega on na sprzedaży produktów, którym dano drugie życie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51055 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Ania

4 miesiące temu

Czy To nie jest tak, że Decathlon pod szyldem akcji CSR i dbałości o środowisko znalazł sposób, by sprzedawać uszkodzone rzeczy? :) Czyli dobrze skrojona akcja, ubrana w okrągłe zdania, ale cel jak zawsze taki sam.

Rozwiń komentarze

14 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
14.09.2021

ARC Rynek i Opinia: Polacy obawiają się zmian klimatycznych

86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne, jak i działania człowieka. Jednak tylko 16% uważa, że każdy z nas może mieć wpływ na sytuację klimatyczną. Najwięcej osób (36%) twierdzi, że realnie przeciw zmianom klimatycznym mogą coś zrobić najbogatsze kraje świata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.