0 5 0 8.09.2022Inflacja ogranicza liczbę cyfrowych rozrywek. Odwraca pandemiczny trend. Wyniki badania EYBadanie EY „Decoding the digital home 2022” pokazuje, że pandemia zwiększyła zależność gospodarstw domowych od technologii. Wejście w kolejny okres pandemii odznaczający się mniejszą liczbą restrykcji, a także rosnący poziom inflacji wywierają presję na dostawcach usług i zmieniają podejście klientów.
1 3 0 8.09.2022PGE jako mecenas kultury zaprasza wszystkich do bywaniaKampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury. Ideą kampanii jest budowanie przekonania, że kontakt z kulturą wyzwala wyobraźnię i inspiruje, a kultura jest dla wszystkich. Kampania jest również wyrazem podejścia PGE do mecenatu kultury. Największa grupa energetyczna w Polsce chce uczestniczyć w nim w sposób aktywny i angażujący.
0 1 0 8.09.2022Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PRThe Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35. roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.
0 2 0 8.09.2022Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor twarzami nowej kampanii centrów M1We wrześniu ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci centrów M1. Twarzami wszystkich obiektów handlowych, zarządzanych przez Metro Properties w Polsce, została jedna z najpopularniejszych par show-biznesu – Joanna Koroniewska wraz z mężem Maciejem Dowborem. Oboje przez cały rok będą promować ofertę centrów i zachęcać klientów do zakupów w M1.
0 2 0 8.09.2022Serwis z ogłoszeniami o pracę wykorzystał w reklamie zdjęcie Magika z zespołu Paktofonika. Przeprosił w oświadczeniuSerwis RocketJobs promował swoją ofertę na facebookowej grupie zdjęciem Magika – tragicznie zmarłego przed laty lidera zespołu Paktofonika.
0 3 0 8.09.2022Natalia Kaczmarek na muralu w ramach kampanii New BalanceNew Balance kontynuuje globalną kampanię „We got now”. Jej lokalną twarzą jest Natalia Kaczmarek. Mistrzyni olimpijska i dwukrotna medalistka ostatnich Mistrzostw Europy pojawiła się właśnie na wielkoformatowym muralu na warszawskiej Pradze.
0 1 0 7.09.2022Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy Rossmanna „Czujesz Klimat?”Marcin Kydryński, dziennikarz muzyczny, podróżnik, fotograf został drugim, po Arturze Rojku, ambasadorem akcji „Czujesz Klimat?” Rossmanna.
0 1 0 7.09.202222 września rozpoczyna się Insummit – największy festiwal insightów i innowacji w Europie Centralnej22 i 23 września w warszawskim centrum Koneser odbędzie się Insummit – Festiwal Insightów i Innowacji. Na festiwalowych scenach wystąpi blisko 150 twórców i twórczyń, a w programie znalazło się pond 90 wystąpień, paneli oraz dyskusji.
0 2 0 7.09.2022Wyborowa zachęca do wyłączenia spinyW najnowszej kampanii marka wódki Wyborowa manifestuje spontaniczność i naturalność. Zachęca do wyłączenia spiny i włączenia trybu spotkań na imprezach-domówkach.
0 2 0 7.09.2022Wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce spadł w sierpniu po raz kolejny – badanie GfKPo raz ostatni słabsze nastroje nad Wisłą zanotowano w miesiącu wybuchu pandemii – marcu 2020 r. Lekkie odbicie nastąpiło w przypadku średniej dla Unii Europejskiej, gdzie po wielomiesięcznej serii spadków, barometr poprawił notowania.