Ośmiu na dziesięciu Polaków przejmuje się zmianami klimatu – pokazuje badanie Deloitte
  • 0
  • 1
28.07.2021

Ośmiu na dziesięciu Polaków przejmuje się zmianami klimatu – pokazuje badanie Deloitte

81 proc. Polaków deklaruje, że zmiany klimatyczne są dla nich powodem do obaw. Wyniki badania przeprowadzonego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte „Climate Sentiment Index” pokazują też, że sześciu na dziesięciu badanych odczuwa poważny niepokój związany ze stanem środowiska naturalnego. Zdecydowanie najwięcej jest w tej grupie kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Pawelec

3 lata temu

Trzeba podjąć kroki natychmiast i wszyscy jesteśmy za to odpowiedzialni. Chcę razem z wspólnikiem znaleźć eko rozwiązania dla naszego biznesu. Wybieramy się 15-17 września na targi reklamy i poligrafii w Nadarzynie i z tego co słyszałem, można znaleźć firmy, które przejmują się klimatem i coś robią w tym kierunku. Przekonamy się.

28 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
28.07.2021

Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badania

Jeden na czterech Polaków zgodziłby się na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swojego kodeksu moralnego, aby stać się bogaty. Mężczyźni i osoby zamożniejsze są bardziej skłonni do takich zachowań. Serwis kariery InterviewMe.pl przeprowadził badanie „Do czego byłbyś zdolny, aby się wzbogacić”, w którym zapytano ponad 700 respondentów o to, na jakie poświęcenia byliby gotowi, aby się wzbogacić.

27 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
27.07.2021

Wavemaker: aktywizm marek z przewagą zwolenników. Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBT

Angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Spośród rozmaitych badanych kwestii, w które angażują się marki, najmniejszym zrozumieniem cieszy się wsparcie mniejszości seksualnych. Bardziej protęczowi są młodzi konsumenci, o których nie można jednak powiedzieć, że ogólnie oczekują większego ideowego zaangażowania marek. Badanie Wavemakera pokazuje, że właśnie w grupie tzw. zetów jest za to nadreprezentacja osób podejrzewających korporacje o czysto komercyjne intencje prospołecznych działań.